اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
سرمربی تیم ملی هندبال ایران می‌گوید که تیم ملی هندبال ایران اولین تیم در قلب او است. او تاکید کرد که هدفش رفتن به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا است.
بروت ماچک در مورد حضورش در کنار تیم ملی هندبال ایران اظهار کرد: همیشه گفتم تیم ملی هندبال ایران اولین تیم در قلب من است و خیلی این تیم را دوست دارم. ایران را برای خودم یک تیم خودمونی می دانم.

او ادامه داد: رحیمی رییس جدید فدراسیون هندبال که مشخص شد از من خواست تا در کنار تیم قرار بگیرم. من هم می خواهم با تیم ایران کار کنم. مهم نیست که ۳، ۴ باری برای سرمربیگری تیم ایران آمده باشم.

 

سرمربی تیم ملی هندبال در خصوص پیش‌بینی اش از صعود تیم هندبال ایران به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: آمادگی و تمرین خوب نکته مهمی برای من است. می‌خواهم اول روی تمرین تمرکز کنیم و بعد روی مسابقات. هدف من رفتن به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا است و من مطمئنم که به مرحله دوم راه می یابیم.

 

او ادامه داد: تیم‌های زیادی در آسیا پیشرفت کردند و نمی‌توان گفت که مثلا تیم عراق تیم خوبی نیست. عراق هم پیشرفت خوبی داشته است. ژاپن هم که جزو پنج تیم اول آسیا است. باید اول تمرینات خوبی داشته باشیم و بعد روی مسابقات تمرکز کنیم.

 

ماچک در مورد جایگاه ایران در آسیا اظهار کرد: ایران جزو پنج تیم اول آسیا است. جایگاه ایران در این مسابقات بستگی به شرایط مسابقات و ملی‌پوشان و آسیب ندیدن آن‌ها دارد. ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو برای اولین بار بین پنج تیم آسیا دوم شد.

 

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در خصوص دیدارهای تدارکاتی ایران در اسلوونی گفت: دو بازی با تیم ملی اسلوونی هماهنگ کردیم. تیم ملی این کشور مدال برنز جهان را دارد و این دیدارها می‌تواند تمرین خوبی برای تیم ملی ایران باشد. کشور الجزایر هم اگر مشکل ویزایش برطرف شود در اسلوونی دیدارهای تدارکاتی با ما خواهد داشت. در غیر این‌صورت برنامه دیگری برای دیدار سومی خواهیم داشت. این تمرینات در اروپا از این نظر برای ما مهم است که در اردو میان بازیکنان هماهنگی ایجاد شود و همه دور هم جمع شوند. در قطر نیز سه بازی با تیم‌های قطر، الجزایر و عمان خواهیم داشت.

 

ماچک در خصوص دعوت نشدن سعید برخورداری دروازه‌بان هندبال ایران خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم ملی هندبال دو دروازه‌بان خوب و با تجربه دارد که در اروپا مشغول‌اند و بازی‌های خوبی را در اروپا انجام داده‌اند. علاوه بر آن‌ها علی رحیمی نیز دروازه‌بان خوبی است، عملکرد او را در فیلم‌های رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و آسیا دیده‌ام و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

اولین روز از اردوی تیم ملی هندبال ایران با حضور بروت ماچک سرمربی تیم ملی در تالار هندبال پیگیری شد. این تیم سوم دی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به اسلوونی می ‌رود.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار