شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
امیری: نمی‌توان انتظار داشت هر فرد در تمام جلساتی که از قبل با عنوان و موضوعی خاص برای افراد از پیش تعیین شده هماهنگ شده اند، شرکت کند.
شوشان: مرضیه امیری رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب درباره مسایل مطرح شده پیرامون دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی گفت: این دیدار با درخواست شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب و هماهنگی قبلی با تیم همراه ایشان صورت گرفت و طبیعتا اعضای جلسه می باید اعضای احزاب عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب می بودند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: در این برنامه هیچ یک از مدیران دولتی به واسطه جایگاه دولتیشان در جلسه حاضر نبودند و شایان ذکر است جناب استاندار نیز حجت السلام والمسلمین خمینی را تا محل جلسه همراهی نمودند و قبل از شروع جلسه محل ملاقات را ترک کردند و از جانب استانداری تنها محل دیدار به علت پروتکلهای تشریفاتی و امنیتی حجت الاسلام خمینی فراهم شده بود.

امیری ادامه داد:هر شخص و گروهی که درخواست دیدار با حجت الاسلام و المسلمین خمینی را داشتند می‌توانست درخواست خود را به تیم همراه ایشان اعلام کند تا در صورت موافقت دیدار فی مابین آنها انجام شود.

رییس شعبه خوزستان حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: تصور می کنم اعتراض برخی افرادی که موفق به دیدار با حجت الاسلام خمینی نشده اند کاملاً بی مورد است. نمی‌توان انتظار داشت هر فرد در تمام جلساتی که از قبل با عنوان و موضوعی خاص برای افراد از پیش تعیین شده هماهنگ شده اند، شرکت کند و بهتر است برخی دوستان فعال سیاسی بجای فرافکنی و شانتاژ  و متهم ساختن دیگران رویه های خود را اصلاح کنند.

وی در ادامه توضیح داد: در این جلسه برخی فعالین سیاسی غیر حزبی اصلاح طلب با درخواست از هماهنگ کننده برنامه های سفر جناب حجت الاسلام و المسلمین خمینی و موافقت نمایندگان احزاب در جلسه حضور پیدا کردند و افرادی که از حضورشان ممانعت به عمل آمد از اعضای تشکل های عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب نبودند و بدون هماهنگی با مجموعه احزاب اصلاح طلب و تیم حفاظتی دفتر نوه امام قصد شرکت در جلسه خصوصی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب را داشتند.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان افزود: در این جلسه نمایندگان احزاب بر بیان مسایل استان متمرکز بوده و مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان را برای نماینده بیت امام خمینی شرح دادند. همچنین بخشی از جلسه به شرح دلایل مشکلات زیست محیطی خوزستان و مواضع احزاب اصلاح طلب در خصوص مخالفت با انتقال آب اختصاص داده شده بود.

 امیری در پایان تاکید کرد که برگزاری جلسات با شخصیت های ملی در برنامه های آتی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب قرار دارد و سعی می‌کنیم در صورت حضور هریک از شخصیت های ملی در استان خوزستان با نمایندگان احزاب اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی دیداری برگزار گردد و نقطه نظرات احزاب استان به اطلاع آنها رسانده شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار