شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون از تعمیر و اصلاح 20 مورد شکستگی شبکه توزیع و 5 مورد شکستگی خط انتقال در سطح روستاهای این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریاخاکی با بیان این مطلب افزود: شکستگی 20 مورد شبکه توزیع در روستاهای غزاویه، سویسه، اسلام آباد، جنگیه و حنیطیه و 5 مورد شکستگی خط انتقال آب شرب در روستاهای ابودبس، خسروی، شعیمیط، سویسه و موران بوجود آمد که توسط اکیپ تعمیرات این امور اصلاح و در مدار قرار گرفت.


وی افزود: شکستگی های بوجود آمده بدلیل فرسودگی ایجاد می شود که برای جلوگیری از افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی شریف روستاها، در کوتاهترین مورد بازسازی قرار می گیرند.

آریاخاکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حفاری، کارگزاری و توسعه 500 متر توسعه شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان کارون گفت: توسعه شبکه توزیع در روستاهای خسروی، ولیعصر و ابودبس انجام شد که در راستای تامین آب شرب 25 خانوار روستایی صورت گرفت.

وی یادآور شد: طی یک هفته گذشته تعداد 20 اشتراک خانگی جدید در روستاهای ابودبس و خسروی نیز نصب و اتصال شد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون با اشاره به توزیع 3 هزار اخطاریه میان مشترکین روستایی بیان کرد: این اخطاریه ها میان مشترکین با بدهی بالا و در روستاهای اسلام آباد، جنگیه، سویسه، عمیره، حنیطیه و مظفریه توزیع شد که در این راستا باید از نیروی انتظامی شهرستان کارون برای همراهی و حمایت از این امور تقدیر بعمل آورد.

آریاخاکی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بازدید از تعدادی از آب شیرین کن های امور آبفاروستایی شهرستان کارون گفت: در راستای نظارت بر شاخص کیفی آب شرب اهالی شریف روستاها، از مجموع 15 دستگاه آب شیرین کن ثابت در تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان کارون تعداد 5 دستگاه با حضور کارشناسان بهداشت و صنعت و معدن مورد ارزیابی قرار گرفت.

برچسب ها: اخبار خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار