اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کشتی گیر ۱۹ ساله بابلی مبتلا به سرطان بعد از یک سال و نیم متوجه بیماری خود شده است.
 حسین قنبرزاده فرنگی‌کار ۱۹ ساله اهل بابل است که سابقه کسب مقام سوم قهرمانی کشور و پنجمی جام یادگار امام را در کارنامه دارد، متاسفانه به بیماری سرطان مبتلا شده است.


این قهرمان کشتی به خاطر ابتلا به سرطان مغز استخوان و ریه نزدیک به ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده و شرایط مساعدی ندارد. با اینکه اطرافیان حسین، از یک سال و نیم قبل از بیماری او مطلع هستند؛ اما خودش یک ماه بیشتر نیست که متوجه این ماجرا شده است.


علی جباری مربی حسین قنبرزاده در این باره می گوید: «طی یک سال و نیم گذشته نگذاشتیم حسین متوجه بیماری‌اش شود اما از یک ماه پیش او فهمید به بیماری سرطان مبتلا شده است. البته او چند ماه پیش کاملا خوب شد و حتی پزشکان با گرفتن عکس اعلام کردند بیماری او از بین رفته است اما متاسفانه پس از مدتی باز هم به شکلی شدیدتر به وضعیت سابق بازگشت و پزشکان اعلام کردند سرطان در کل بدن او پخش شده و ریه‌اش نیز در وضعیت بدی قرار دارد. متاسفانه مادر، دایی و پدربزرگ این کشتی‌گیر نیز در سالیان قبل به همین علت از دنیا رفتند.»


فدراسیون کشتی هم بعد از اطلاع از این مساله، نماینده خود را به عیادت حسین قنبرزاده اعزام کرد. قاسم رضایی، رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی روز جمعه به همراه گروه آرین که یک سازمان مردم نهاد برای خدمات درمانی به بیماران سرطانی در شهرستان آمل است به دیدار حسین قنبرزاده عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان رفت.


رضایی هم بعد از دیدن قنبرزاده درباره وضعیت او گفت: «این کشتی گیر کشورمان هم اکنون در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و امیدوارم با پیگیری های گروه درمانی آرین و آقای مسقطی رئیس این گروه و ارتباطی که با متخصصان پزشکی در تهران دارند بتوانیم به درمان این کشتی گیر کمک کنیم. از طرف فدراسیون کشتی، اعلام کردم که آمادگی هرگونه همکاری و کمک به خانواده محترم این کشتی گیر را داریم. از تمامی مردم و جامعه کشتی تقاضا دارم که برای سلامتی حسین قنبرزاده دعا کنند تا وی سلامتی خود را بازیابد.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار