اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
میزان گرد و غبار در آسمان اهواز به بیش از 46 برابر حد مجاز رسید و مدارس امروز نوبت بعداز ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به دلیل گرد و غبار تعطیل شد.
شوشان: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان طبق آخرین اندازه گیری ها تا ساعت 13 امروز ( 4 دی ماه) میزان ذرات ریزگردها درهوای اهواز 6915 میکروگرم در مترمکعب بوده است و با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده ها در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از 46 برابر حد مجاز رسیده است. 
  
مدیرروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در دیگر شهرستان ها تغییر زیادی نسبت به ساعت 12 نداشته است و میزان غلظت گرد و غبار در هندیجان 136، در آبادان 80، در شوش 60، در شادگان 190، در دزفول 105، در ماهشهر 45، در شوشتر 46، در رامشیر 71، در بهبهان 61 و در امیدیه 48 میکروگرم در مترمکعب اندازه گیری شده است. 

همچنین مدیرکل هواشناسی خوزستان روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاری  ایرنا ضمن پیش بینی وقوع پدیده گرد و غبار، منشا آن را فعال شدن کانون های گرد و خاک در شرق اهواز عنوان کرده بود. 

طبق اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران خوزستان، مدارس امروز نوبت بعداز ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به دلیل گرد و غبار تعطیل است. شاخص نرمال میزان ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است و آخرین گرد و غبار در خوزستان 24 آذر در ماهشهر در در جنوب خوزستان با 7.5 برابر حد مجاز بود. 

حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان به علت آلودگی و گرد و غبار موجود ساعت کاری ادارات شهرستانهای اهواز ، باوی، حمیدیه، کارون ، ماهشهر و رامشیر تا ساعت ۱۳ امروز اعلام کرد. 


در پی گردو غبار در اهواز 4 پرواز فرودگاه اهواز تعلیق شد

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در پی وقوع گردو غبار گفت: در حال حاضر 4 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل شرایط بد جوی و وقوع پدیده گرد و غبار در این شهرستان به حالت تعلیق در آمده است.

محمد رضا رضایی اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در شهرستان اهواز، در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز 200متر است و 4 پرواز این فرودگاه به حالت تعلیق در آمده‌اند. 
  
وی افزود: پرواز شماره‌های 2612 و 2613 هواپیمایی نفت در مسیر تهران – اهواز- تهران تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد. همچنین پرواز شماره 410 هواپیمایی ایران ایر در مسیر رشت – اهواز – تهران نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد. 
  
مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان تصریح کرد: پرواز شماره 3386 هواپیمایی ایران ایر در مسیر یزد- اهواز - شیراز و پرواز شماره 6971 هواپیمایی کاسپین نیز در مسیر تهران – اهواز – تهران تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد و تاخیر دارد. 
  
رضایی: یک پرواز از بندر عباس مربوط به شرکت هواپیمایی سپهران به مقصد اهواز پریده است و در صورت امکان در فرودگاه اهواز به زمین خواهد نشست اما اگر شرایط جوی در اهواز برای فرود مناسب نبود، این پرواز در فرودگاهی دیگر به زمین خواهد نشست. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment بازهم مدیریت بحران خواب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار