شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
روستاهای سنیجه و حمیدانیه شهرستان باوی از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان صادق باوی بیان کرد: آب شرب اهالی شریف روستاهای حمیدانیه و سنیجه از محل تاسیسات سید حسن تامین شد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب بخش مرکزی شهرستان باوی در 2 فاز طراحی شد که در فاز اول روستاهای حمیدانیه و سنیجه از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند شدند.

باوی با اشاره به عملیات انجام شده در فاز اول این پروژه آبرسانی گفت: کارگزاری 5100 متر شبکه توزیع و 8300 متر خط انتقال از تاسیسات سید حسن عملیات انجام شده برای تامین آب شرب این روستاها بوده است.

روستای حمیدانیه 62 خانوار با جمعیتی بالغ بر 262 نفر و روستای سنیجه 88 خانوار با جمعیتی بالغ بر 343 نفر را تحت پوشش دارند که تا پیش از این عملیات از طریق تانکر سیار آبرسانی می شدند.

مدیر امور آیفاروستایی شهرستان باوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین آب شرب سایر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان گفت: 7 روستای کائدیه، کهیش، گارگه، بحیر علیا، بحیر سفلی، ام السراجینه و بیت مطیلب با جمعیتی بالغ بر یکهزار و صد نفر در فاز دوم این پروژه از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.

باوی ادامه داد: شبکه توزیع این روستاها کارگزاری شده و در صورت تامین لوله های مورد نیاز برای کارگزاری خط انتقال، تا پایان سال آب در مدار قرار خواهد گرفت.

وی لوله های مورد نیاز برای کارگزاری خط انتقال آب شرب این 7 روستا را بیش از 11 کیلومتر اعلام کرد.


برچسب ها: اخبار خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار