اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
لیگ برتر بستکبال:
دو تیم مدعی خوزستانی لیگ برتر بسکتبال رقبای خود را در مرحل پلی آف لیگ برتر بسکتبال شناختند.
دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال روز گذشته با انجام چهار دیدار به پایان رسید و ضمن مشخص شدن جایگاه قطعی تیم‌ها در دور مقدماتی، بازی‌های مرحله پلی‌آف نیز تعیین تکلیف شد.

پیش از این فدراسیون بسکتبال اعلام کرده بود که به جهت حضور تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، لزوم تعیین تکلیف رقابت‌های لیگ زودتر موعد هر ساله احساس می‌شود، بر همین اساس، بازی‌های مرحله حذفی و نیمه‌نهایی به صوت سه برد از پنج مسابقه انجام خواهد شد.

پیش از این در فصول گذشته بازی‌های مرحله حذفی به صورت چهار برد از هفت مسابقه بود.

در مرحله پلی‌آف، تیم‌های اول، دوم، سوم و چهارم، به ترتیب با تیم‌های هشتم، هفتم، ششم و پنجم مصاف خواهند کرد.

تیم رعد پدافند خوزستان نیز روز گذشته با بردی که شهرداری گرگان در مقابل همشهری خود یس آل به دست آورد، به عنوان تیم نهم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

بر این اساس، تیم پتروشیمی بندر امام به مصاف شهرداری گرگان می‌رود، شهرداری تبریز حریف یس آل گرگان شد، پالایش نفت آبادان با نیروی زمینی تقابل خواهد کرد و مهرام شهرآورد پایتخت را مقابل دانشگاه برگزار می‌کند.

دیدارهای مرحله حذفی از روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد که طی آن، دو تیم خوزستانی به سبب دو پیروزی در دور مقدماتی برابر رقبای خود، میزبانی نخست را در اختیار دارند.

تیم پتروشیمی بندر امام در روزهای جمعه و شنبه میزبان شهرداری گرگان خواهد بود و در صورت کسب دو پیروزی خانگی، به یک برد برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی نیاز خواهد داشت.

شهرداری گرگان نیز در اواخر هفته آینده در دو دیدار میزبان پتروشیمی است که چنانچه یک شکست را در خانه متحمل شود، از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

تیم پالایش نفت آبادان نیز وضعیت کاملاً مشابه با پتروشیمی را داراست و در مقابل نیروی زمینی با امتیاز میزبانی در دو بازی نخست مواجه شده است که نماینده آبادان این شانس را دارد تا با کسب دو پیروزی خانگی، با اندوخته مطمئن در پایتخت در جستجوی سومین پیروزی و کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی باشد.

چنانچه دو نماینده خوزستان از مرحله پلی‌آف کنند، به هیچ عنوان در مرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار نخواهند گرفت و در صورت صعود دو تیم از این مرحله، برای سومین سال پیاپی یک فینال تمام خوزستانی را شاهد خواهیم بود.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار