اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
قشرهای مختلف مردم و تشکل های سیاسی استان خوزستان ضمن محکوم کردن رفتارهای هنجارشکنانه و قانون ستیز در چند روز اخیر ، آمادگی خود را برای حضور منسجم و یکپارچه در راهپیمایی'شکوه وحدت' اعلام کردند.

به گزارش ایرنا راهپیمایی 'شکوه وحدت' به دعوت آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از ساعت 9.30 از میدان مولوی(سه گوش) - خیابان سلمان فارسی به سمت چهار راه آبادان برگزار می شود.

بسیج استادان استان خوزستان ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان ، دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اهواز و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه هایی آمادگی خود را برای حضور وحدت آفرین در راهپیمایی 13دی اهواز اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز از عموم مردم شریف اهواز خواست برای بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز در راهپیمایی فردا حضور داشته باشند.

تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در بیانیه ای با اشاره به ضرورت مقابله با عوامل هنجارشکن و اغتشاش گر بر وحدت همه قشرهای مردم در مقابله با توطئه های دشمنان قسم خورده به خصوص امریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا مردم باغملک ، شوشتر ، ایذه ، مسجدسلیمان و بهبهان نیز فردا چهارشنبه 13 دی ماه نیز در محکومیت تخریب اموال عمومی توسط افراد آشوب گر و قانون ستیز و اعلام وفاداری به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی راهپیمایی می کنند.

بنا به این گزارش عشایر عرب و بختیاری روز سه شنبه با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ، ضمن محکومیت شدید اعمال افراد هنجار شکن و فریب خورده در برهم زدن آرامش جامعه ، آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های امام راحل و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند.

آیت الله موسوی جزایری در سخنانی در اجتماع عشایر عرب و بختیاری استان با محکومیت حرکت اخیر آشوبگران که اموال عمومی مردم و دولتی را مورد هجمه قرار دادند بر وحدت احاد مردم در برابر این اعمال غیرقانونی تاکید کرد.

وی گفت: مردم ما اجازه نمی دهند کسانی بخواهند آرامش آنان را سلب کنند و به اموال عمومی صدمه و خسارت وارد کنند. 

مردم اهواز عصر روز دوشنبه نیز با برپایی تجمع در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) بر ضرورت برخورد قاطع با عوامل هنجار شکن که حمایت دشمنان ایران اسلامی قرار گرفته اند تاکید کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار