اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
رییس هیات ووشو خوزستان:
امیر هواشمی: به دلیل نبود سالن ورزشی مناسب نمی توانیم مسابقات قهرمانی کشور را در استان برگزار کنیم.
امیر هواشمی اظهار کرد: در طول سال بیش از 40 مسابقه در رده های سنی مختلف آقایان و بانوان برگزار می کنیم لذا وجود یک سالن مجهز و مناسب یکی از مهمترین اولویت های ما به شمار می رود.

رییس هیات ووشو خوزستان افزود:می خواهیم میزبانی رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی را بگیریم اما مقدمات این کار فراهم نیست و در حال حاضر تنها مکانی که در اختیار داریم آکادمی ووشوی استان است که به دلیل فرسودگی تاکنون بیش از 800 میلیون ریال در آن هزینه کرده ایم.
وی با بیان این که ووشو خوزستان به لحاظ امتیازآوری جزء چهار استان برتر کشور است افزود: هیات ووشوی استان در زمینه مدال آوری همیشه جزء استان های اول و دوم کشور به شمار می رود اما چون نمی توانیم در گرفتن میزبانی موفق عمل کنیم امتیاز ما در کشور کاهش پیدا می کند.
هواشمی بی توجهی بخش خصوصی و اسپانسرها به ووشو را از دیگر موانع توسعه این رشته ورزشی دانست و افزود: متاسفانه بیشتر توجه اسپانسرها به ورزش هایی همچون فوتبال و چند ورزش دیگر متمرکز است و از رشته های رزمی نظیر ووشو کمتر استقبال می شود لذا برای تامین منابع مالی قدری با مشکل مواجه هستیم.

وی به گستردگی این رشته ورزشی در تمام شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: بنا داریم با استعدادیابی در نقاط مختلف استان علاقه مندان بیشتری جذب ووشو کرده، آینده این رشته را تضمین کنیم.


 /ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار