حال که دو تیم اهوازی در لیگ برتر حضور دارند ظاهرانه آقای مدیرکل گفته های پیشین خود و ناراحتی مردم آبادان را کاملا از یاد برده که گفته است اگر این افشاگری را نکنیم خائن هستیم

"> گرشاسبی دو ماه پیش : اگر این افشاگری را نکنیم خائن هستیم / افشاگری کنید آقای مدیرکل !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

حال که دو تیم اهوازی در لیگ برتر حضور دارند ظاهرانه آقای مدیرکل گفته های پیشین خود و ناراحتی مردم آبادان را کاملا از یاد برده که گفته است اگر این افشاگری را نکنیم خائن هستیم

 

شوشان : مدیرکل ورزش استان خوزستان در یک فراموشی زودهنگام گفته است با حضور دو تیم خوزستانی در لیگ برتر فوتبال این استان هیچ دغدغه ای ندارد. اظهارات متولی ورزش استان در حالیست که دو ماه پیش، مسجل شدن سقوط نفت آبادان به لیگ دسته یک ایشان را چنان از کوره به در برده بود که اعلام کرد سقوط نفت عمدی بوده و او پس از پایان فصل مسببان سقوط تیم را به رسانه ها خواهد گفت.

مروری بیشتر بر اظهارات آقای مدیرکل نشان می دهد که وی چه زود گفته های خود را از یاد برده و چه ناباورانه امروز فوتبال خوزستان را بی دغدغه می داند. این اظهارات را به نقل از خبرگزاری فارس بخوانید:

« مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه در خصوص تیم صنعت نفت آبادان نیز خاطرنشان‌ کرد: در پایان فصل لیگ برتر، اسامی همه عوامل و مسببان سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول را با ذکر مسئولیت آن‌ها رسانه‌ای خواهم کرد.

گرشاسبی افزود: برای من محرز شد که سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول به عمد و برای لجبازی با مردم آبادان بود و چون این اتفاق مردم آبادان را ناراحت کرد من وظیفه دارم در این خصوص افشاگری کنم.

وی ادامه داد: ما برای صعود نفت آبادان به لیگ برتر تلاش فراوانی را انجام و حتی در جریان بازی پلی‌اف این تیم برای صعود به فصل دهم لیگ برتر با مدیرعامل با نفوذ تیم مقابل که آمده بود نفت را ببرد و به لیگ برتر برسد درگیری پیدا کردم در حالی که این کار دور از شأن و جایگاه من بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: در همه بازی‌های تیم حضور یافتم اما متأسفانه مسئولان این باشگاه هیچ مشورتی را با ما انجام نمی‌دادند و هرچه می‌گفتیم برعکس عمل می‌کردند.

گرشاسبی در پایان گفت: در این خصوص در آینده و پس از پایان لیگ برتر مفصل صحبت خواهم کرد چراکه اگر این افشاگری را نکنیم خائن هستیم.»

 

حال که دو تیم اهوازی در لیگ برتر حضور دارند ظاهرانه آقای مدیرکل گفته های پیشین خود و ناراحتی مردم آبادان را کاملا از یاد برده است!

اما ایشان باید متوجه باشند روندی که به سقوط نفت آبادان از لیگ برتر انجامید هنوز دغدغه مردم فوتبالدوست آبادان است. آقای مدیرکل! اگر ناگفته ای دارید و اگر پشت پرده سقوط نفت را می دانید افشاگری کنید و الا همانطور که خودتان گفتید خائن خواهید بود !

منبع : فیدوس

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار