اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
نیما عالمیان:
ملی‌پوش تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام با بیان این‌که سطح لیگ برتر باید ارتقا پیدا کند، گفت:‌ مسوولان باید به این فکر باشند که تیم‌های جدیدی را وارد لیگ کنند تا لیگ جذاب‌تر شود.
نیما عالمیان در خصوص قهرمانی زودهنگام پتروشیمی در دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر تنیس روی‌میز کشور، اظهارکرد: امسال تیم ما سه نفر اصلی تیم‌ملی ایران و همچنین دو تنیسور برتر تیم‌ملی کره شمالی را در اختیار داشت و طبیعتا باید قهرمان می‌شدیم. هنوز تیم دوم و سوم هم مشخص نیست، چرا که رقابت سختی بین تیم‌های تایدواتر و نفت آبادان وجود دارد.

وی درباره تیم نفت آبادان، دیگر نماینده خوزستان در این مسابقات نیز گفت: آبادان تیم خوبی است و این تیم نیز دو بازیکن کره شمالی و همچنین دو بازیکن خوب ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد ولی ما در دیداری که با این تیم داشتیم، توانستیم آن‌ها را شکست دهیم و در همین مسابقه قهرمانی‌مان را مسجل کنیم.

این تنیسور در ادامه خاطر نشان کرد: لیگ از سطح خوبی برخوردار بود ولی امیدوارم سال‌های آینده از کیفیت بهتری برخوردار باشد. باشگاه ماهشهر نیز از نظر امکاناتی و حرفه‌ای،  چیزی برای ما کم نگذاشت. به هر حال با توجه به این‌که رقابت‌های قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم، باشگاه پتروشیمی در راستای کمک به تمرکز بیشتر ملی‌پوشان و برای این‌که تمام بازیکنان تیم‌ملی در یک تیم تمرین کنند، نفرات تیم‌ملی را به خدمت گرفت. 

وی افزود: تیم ماهشهر در حال حاضر بهترین تیم باشگاهی ایران است که از نظر مالی نیز بازیکن را حمایت می‌کند. به نظرم اگر تیم‌هایی به جز ماهشهر نیز این‌گونه عمل کنند و بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شوند، جذابیت لیگ نیز بیشتر خواهد شد، البته تاکید می‌کنم به شرط این‌که آن تیم‌ها نیز قدرتمند بسته شوند.

عالمیان درباره حضور بازیکنان کره‌شمالی در ایران هم عنوان کرد: نفرات اول تا چهارم کره شمالی در لیگ ایران حضور داشتند که به ما کمک شد و به نظرم حضور آن‌ها سطح کیفی لیگ را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند باید لیگ قوی‌ای داشته باشد. به طور مثال کشور چین نیز که از تنیس‌روی‌میز قوی برخودار است، لیگ قوی دارد. به نظر من لیگ ایران در گذشته خیلی خوب بود و بسیار خوب در حال پیشرفت بود ولی با گران شدن دلار، تیم‌ها نتوانستند بازیکنان خارجی را جذب کنند.

این ملی‌پوش افزود: در گذشته تنیسورهای خارجی بیشتری به ایران می‌آمدند ولی به دلیل کمبود بودجه و مسائل مالی، حضور این نفرات در ایران کم شد. به هر حال سطح لیگ باید ارتقا پیدا کند و اگرچه کار سختی است ولی مسوولان باید به این فکر باشند که تیم‌های جدیدی را وارد لیگ کنند تا لیگ جذاب‌تر شود.

عالمیان در خصوص حضورش در تورجهانی مجارستان نیز گفت: این مسابقات یک هفته دیگر برگزار می‌شود و من به همراه آقای لطفی عازم این مسابقات هستیم. با آمادگی خوبی به این مسابقات اعزام می‌شوم و امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار