اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
مشاور برنامه ریزی فیفا در سفری دو روزه به خوزستان، از بازی تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد دیدن کرد.
حضور مشاور برنامه ریزی فیفا در ورزشگاه غدیر /اعتراض شدید مکوندی به اخراجش از روی نیمکت
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان روز پنجشنبه در نوزدهمین هفته رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم پدیده مشهد رفت که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و چهارمین برد فصلش را جشن گرفت.

این دیدار برخلاف بازی های قبل که رایگان نبود با حضور تماشاگران اندکی برگزار شد و حدود 500 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

در این دیدار وحید شیخ ویسی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید بهزادی، وحید نامداری، کلودیو مارینی، علیرضا دغاغله، مهرداد پورابوالقاسم، اسماعیل شریفات و عادل کلاه کج برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین سعید جلالی راد، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، معین عباسیان، سعید صادقی، حسین فاضلی و محمد اسماعیل نظری ترکیب استقلال خوزستان را تشکیل می دادند.

پیش از آغاز دیدار بازیکنان دو تیم با در دست داشتن بنری، سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

این دیدار به مناسبت درگذشت مصطفی حکمت شاه داور پیشکسوت فوتبال و محمد سعدونی پیشکسوت فوتبال خوزستان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

اسماعیل شریفات، محمد شریفی و عادل کلاه کج اولین بازی خود را در این فصل برای استقلال خوزستان انجام دادند.

اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز که از هفته یازدهم لیگ به بعد روشن نشد در این دیدار همچنان خاموش بود.

عقل کعبی بازیکن تیم استقلال خوزستان به دلیل سه کارته بودن از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود همچنین یعقوب کریمی که در پنجره نقل و انتقالات به آبی های خوزستان پیوسته است از جایگاه وی آی پی به تماشای بازی پرداخت.

در دقیقه 29 بازی اسماعیل شریفات توسط بازیکن تیم پدیده سرنگون شد که از دید داور خطا نبود، این موضوع اعتراض شدید کادر فنی استقلال خوزستان را به همراه داشت به گونه ای که عبدالله ویسی و بهروز مکوندی به شدت به داور چهارم اعتراض کردند.

اعتراض کادر فنی و بازیکنان استقلال خوزستان همچنان ادامه داشت تا اینکه بهروز مکوندی مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل لگد زدن به بطری آب توسط داور از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه 43 بازی وحید نامداری از موقعیت بوجود آمده در محوطه جریمه به خوبی استفاده کرد و اولین گل بازی را به سود استقلال خوزستان به ثمر رساند.

در این دیدار محمد اسماعیل نظری از تیم پدیده و حکیم نصاری و یونس دلفی از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

بازیکنان تیم استقلال خوزستان پس از پایان بازی به سمت هواراران خود رفتند و با تشویق ایسلندی از حمایت های آن ها تشکر کردند. 


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار