اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
امام جمعه دزفول:
امام جمعه دزفول با ابراز نگرانی از وضعیت منابع آب استان خوزستان گفت:در حالیکه روند خشکسالی و کاهش بارندگی استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داده این استان آب مازاد برای انتقال به جاهای دیگر ندارد.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) افزود:بر اساس گزارش دریافتی ذخیره آب در دریاچه سد دز به پایین ترین حد خود رسیده که بی سابقه بوده ضمن اینکه وضعیت بارندگی امسال در استان خوزستان نگران کننده است. 

وی با انتقاد از برخی مسئولان که اعلام کردند خوزستان آب مازاد دارد گفت: در حالیکه خوزستان به شدت با کمبود آب کشاورزی مواجه است در چند سال اخیر شاهد انتقال آب از سر چشمه دز و کارون بوده ایم.

حجت الاسلام قاضی ادامه داد : عدالت این است هنگامی که خوزستان آب مازاد دارد از آن برداشت شود اما برداشت آب در شرایط بحرانی ناشی از کم آبی ظلم آشکار در حق مردم خوزستان است.

**مطالبه گری حق طبیعی مردم است
امام جمعه دزفول در ادامه با اشاره به رویدادهای اخیر کشور و اقدام فتنه گران در ایجاد آشوب در جامعه گفت:اشتغال ، عدالت خواهی ، رفع تبعیض در امور جامعه و نقد دلسوزانه مطالبه به حق مردم است ولی توهین به مقدسات ملی و مذهبی ، آتش زدن و تخریب اموال عمومی و مساجد توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام قاضی اغتشاش اخیر را توطئه اسرائیل ، عربستان و آمریکا دانست و افزود: اگر مسئولان در حل مشکلات صادق و همراه مردم باشند دشمن و شبکه های معاند نمی توانند عده ای را فریب داده و آشوب به پا کنند.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی اخیر و محکوم کردن اقدام فتنه گران گفت: دشمن می خواهد مردم را از رهبری و مسئولان جدا کند ولی تمام نقشه های دشمن با خروش مردم نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: در حالیکه راهپیمایی مردم شهرهای مختلف خوزستان از سیمای مرکز خوزستان پخش شد ولی باز هم این رسانه در پوشش خبری راهپیمایی مردم دزفول کم لطفی کرد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار