اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد:
اخلاق محمدیان : بمنظور توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در اندیمشک، تا پایان سال جاری با همکاری این شرکت و دستگاه های اجرایی شهرستان، همایش فرصت های سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.
 اخلاق محمدیان  با اشاره به دیدار با فرماندار اندیمشک و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی،  اظهار کرد: این همایش فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های شهرستان اندیمشک  به جهت ترانزیتی بودن این شهر، نزدیکی به سدهای کرخه و دز، دسترسی به شبکه سراسری راه آهن، فاصله کوتاه با فرودگاه دزفول، شرایط مساعد برای کشاورزی و غیره است.

محمدیان ادامه داد: اندیمشک به شهرستان های دزفول و شوشتر  نزدیک است و می تواند از قابلیت ها و استعدادهای این شهرستان ها  در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی بهره مند شود و البته برخورداری این شهرستان از شبکه سراسری راه آهن و نزدیکی به فرودگاه های دزفول و اهواز و همچنین بندر امام خمینی امتیاز بسیار مطلوبی برای تولید کنندگانی است که به دنبال فعالیت های صادرات محور هستند.


وی  همچنین از پیگیری برنامه ی  اصلاح طرح جامع شهر و خروج شهرک‌های صنعتی این شهرستان از محدوده شهری توسط فرمانداری اندیمشک خبر داد و گفت:  به دلیل اینکه شهرک‌های صنعتی اندیمشک در محدوده شهری واقع شده اند همواره با مسائلی مانند تعارض صنعت با محیط زیست و مجوزهای زیست محیطی و توسعه شهرک ها مواجه هستیم.

محمدیان افزود: باید سرمایه داران را نسبت به سرمایه گذاری بخصوص در حوزه صنایع کوچک و متوسط به دلیل زودبازده بودن و ظرفیت اشتغال زایی بالای این صنایع ترغیب کرد اما این امر در گروی رفع موانع تولید و چالش هایی مانند عدم صدور مجوزهای زیست محیطی و محدودیت در انجام برخی فعالیت ها بدلیل قرار داشتن در محدوده شهری است.

در این جلسه مقرر شده است اصلاح طرح جامع شهر در راستای خروج شهرک‌های صنعتی اندیمشک از محدوده قانونی شهرستان توسط فرمانداری پیگیری شود.

همچنین هرس درختان ورودی شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک با هدف زیباسازی نمای عمومی و بهبود چشم انداز این شهرک از دیگر مصوبات این نشست بو

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار