اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
معاون امنیتی استانداری خوزستان:
معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: باید صنایع آب بر را به جای مناطق کویری در مناطق ساحلی جانمایی کرد.
 قدرت اله دهقان شامگاه یکشنبه در نشست کمیته ساماندهی سواحل خوزستان اظهار کرد: سواحل و دریاها قطعا در آینده در روند توسعه کشور نقش پررنگ تری را ایفا می کنند و به جای اینکه صنایع آب بر را در مرکز کشور یا مناطق کویری ایجاد کنیم باید آنها را در مناطق ساحلی و دریایی جانمایی کنیم.

وی افزود: قطعا وقتی با آگاهی و آمادگی به سمت منابع طبیعی برویم؛ آینده درخشانی را هم برای مردم به ویژه ساکنان آن منطقه به ارمغان می آورد.

دهقان تصریح کرد: با توجه به تفاوت فرورفتگی و درون رفتگی سواحل خوزستان با هرمزگان و تفاوت های ماهیتی با حوزه خزر با مشورت های دستگاه های ذیربط تا حدودی کاربردی تر اقدامات این حوزه را برنامه ریزی می کنیم.

نبی الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان نیز در این نشست بیان کرد: در مطالعات جامعی که برای سواحل خوزستان درنظر گرفته و تکمیل می شود حتما پیش بینی تلفیق مطالعات صورت گرفته با مطالعات انجام شده شیلات انجام شود تا در پهنه سواحل از فعالیت های آبزی پروری عقب نمانیم.

احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل محیط زیست خوزستان نیز گفت: ضمانت اجرایی طرح یکپارچه سواحل (ICZM) باید ارائه شود و همچنین برای تکمیل شدن اطلاعات و مطالعات جامعی که انجام شده در سواحل یک تبادل اطلاعاتی نیز با محیط زیست خوزستان داشته باشند. 


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار