اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر موافق رئیس مجلس، رابط پارلمانی قوه قضائیه و معاون وزیر اطلاعات برای بازدید نمایندگان از زندان اوین گفت که انجام این بازدید پالس مثبتی به افکار عمومی می دهد.
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رایزنی‌هایی که با رابط پارلمانی قوه قضائیه، رئیس مجلس و معاون وزیر اطلاعات داشتیم آنها با اصل بازدید موافق بودند.

وی افزود: قرار است رابط پارلمانی قوه قضائیه موضوع را به رئیس قوه منتقل کند و رئیس مجلس هم رایزنی‌هایی در این زمینه با آقای آملی لاریجانی داشته باشد و معاون وزیر اطلاعات نیز موضوع را از کانال خودشان دنبال کنند.

تابش همچنین یادآور شد: قرار شد در مورد ترکیب بازدید کنندگان بحث و بررسی انجام شود. البته نهایتا مرجع قضایی باید در این‌باره اعلام نظر کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم بازدید نمایندگان از زندان اوین هر چه زودتر انجام شود چراکه این امر به نفع نظام است و پالس مثبت به افکار عمومی می دهد که از حقوقشان دفاع می شود. ضمن اینکه با انجام این کار مردم هم بر این باور خواهند بود که از مجاری قانونی مسائل را پیگیری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار