شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
عملیات تامین آب شرب پایدار و بهداشتی روستاهای فاقد آب ام البنین (ع) و امام حسین (ع) در شهرستان کارون آغاز شد.
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب افزود: روستای ام البنین (ع) تا پایان سال از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند می شوند.

محمود آریاخاکی با بیان اینکه آب شرب روستای ام البنین از محل خط انتقال آب حیات تامین خواهد شد، اظهار کرد: با کارگزاری 1500 متر لوله خط انتقال و 1500 متر شبکه توزیع آب شرب مشکل کمبود آب در این روستا حل خواهد شد.

وی از بهره برداری از این پروژه تا اسفندماه سالجاری خبر داد و گفت: روستای ام البنین جمعیتی بالغ بر 360 نفر را تحت پوشش دارد.


آریاخاکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات آبرسانی به روستای امام حسین (ع) گفت: در این پروژه 2 کیلومتر خط انتقال آب و 6 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده که تا ایام مبارک دهه فجر مشکل کمبود آب در این روستا حل می شود.

وی یادآور شد: عملیات کارگزاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب انجام شده و آب از محل خط انتقال آب حیات بزودی در مدار قرار خواهد گرفت.

روستای امام حسین (ع) جمعیتی بالغ بر 1500 نفر را تحت پوشش دارد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون با اشاره به فاز دوم پروژه تامین آب روستاهای مسیر چمیان گفت: 4 روستای اسماعیلیه 1 و 2، اسلام آباد و چمیان جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر را تحت پوشش دارند.

آریاخاکی ادامه داد: در این پروژه 15 کیلومتر خط انتقال آب شرب از محل رودخانه کارون کارگزاری می شود که تا کنون بیش از 5 کیلومتر از آن کارگزاری شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار