اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
جمعی از راهداران شهرستان های مختلف استان خواستار پرداخت 14 ماه مطالبات عقب افتاده خود شدند.
یکی از این راهداران که نخواست نامش فاش شود گفت: کارگران گشت راهداری در شهرهای مختلف استان از جمله شهرستان های حمیدیه، هندیجان، هفتگل، دهدز و ایذه بیش از یک سال مطالبات معوق خود را هنوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دریافت نکرده اند.

وی عنوان کرد: علت این امر پرداخت نشدن مطالبات توسط سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه ها به پیمانکاران عنوان شده است.

راهدار دیگری نیز با بیان این که راهداران با خود سازمان قرارداد کاری مستقیم دارند، گفت: 30 گشت راهداری با ماشین های استیجاری(متعلق به راهداران) از همه شهرستان ها از جمله حمیدیه، هندیجان، هفتگل، دهدز، ایذه و...با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همکاری دارند.

*انتزاع حاشیه ساز راهداری از راه و شهرسازی 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید مطالبات پرداخت نشده راهداران پیمانکار این سازمان عنوان کرد: مطالباتی از سال های گذشته وجود دارد که به دنبال حل و فصل و پرداخت آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم.

غلام عباس بهرامی نیا تاکید کرد: پس از انتزاع راهداری از راه و شهرسازی و انتقال آن به اداره کل آن مسائلی پیش آمد زیرا به طور طبیعی هر انتزاع و انتقالی، حواشی مختلفی از جمله بحث های مالی به همراه دارد.

وی ادامه داد: مطالبات راهداری خوزستان نسبت به استان های دیگر زیاد نیست ولی همین مطالبات اندک هم باید پرداخت شود به همین دلیل به دنبال تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات راهداران استان هستیم.

بهرامی نیا درخصوص علت عدم پرداخت حقوق راهداران استان توضیح داد: گشت های راهداری جزو نیروهای پیمانکاری طرف قرارداد راهداری بوده که در قالب پیمانکاری استخدام شده اند ولی نتوانسته ایم طلب آن ها را پرداخت کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: ما به پیمانکاران حوزه راهداری بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال بدهکار هستیم و این افراد جزوی از همان بدهی در قالب گشت های راهداری هستند که امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم نسبت به رفع این مشکل اقدام کینم.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار