اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه ۲۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ آئین بزرگداشتی در اهواز برگزار شد.
 آئین بزرگداشت حماسه 27 دی ماه سال 1357 مردم اهواز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از بازماندگان و جانبازان این روز تاریخی در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که در حسینیه اعظم اهواز در خیابان آیت‌الله طالقای برگزار شد جمعی از جوانان و نوجوانان نسل سوم و نسل چهارم انقلاب نیز حضور داشتند و به مقام شامخ شهدای حماسه 27 دی ماه سال 1357 مردم اهواز ادای احترام کردند.

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان و محمدجعفر فلسفی رئیس شورای شهر اهواز نیز در این برنامه حضور داشتند.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان نیز با حضور در آئین بزرگداشت حماسه 27 دی ماه سال 1357 مردم اهواز یاد و خاطره شهدای این روز حماسی را گرامی داشت.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده شهید سید محمدرضا حسن‌زاده از شهدای دفاع مقدس اهواز و دوستان شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از شهدای مدافع حرم خوزستان نیز با حضور در آیین بزرگداشت حماسه 27 دی ماه سال 1357 مردم اهواز یاد شهدای این روز را گرامی داشتند.

یکی از جوانان شرکت کننده در این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خیلی با افتخار در آئین بزرگداشت حماسه 27 دی ماه سال 1357 مردم اهواز شرکت کردم و بر خود می‌بالم که توفیق حضور در چنین برنامه‌ای نصیبم شد.

وی افزود: وقتی که می‌بینیم شهدایی مانند شهید خوانساری و شهید جهانیان که خیابان‌های شهرمان به نام آنها ثبت شده چگونه به شهادت رسیدند به اهوازی بودن خود افتخار می‌کنیم.

این جوان اهوازی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم رهرو خوبی برای ادامه دادن راه شهدا به ویژه شهدای حماسه 27 دی ماه سال 1357 مردم اهواز باشیم.


/تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار