اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مرحله پایانی رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز برگزار شد.
ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: این مسابقات امروز (شنبه) در سه کلاس زیر 1500 سی سی، بالای 1500 سی سی و کلاس آزاد، در هر دو بخش اقایان و بانوان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی غدیر اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات آقایان، گفت: در کلاس زیر 1500 سی سی، محمدرضا صفاری از کرمان به قهرمانی رسید و حسین براتی و مهرصاد ریخته‌گر هر دو از خوزستان، سکوهای دوم و سوم را ازآن خود کردند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان ادامه داد: در کلاس بالای 1500 نیز عبدالعزیز راشدی از خوزستان، جام قهرمانی را به خود اختصاص داد و علیرضا سلیمانی و علی اکبر مقیمی هر دو از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: در کلاس آزاد آقایان نیز مجید فتحی از خوزستان به قهرمانی دست پیدا کرد، حسن منتظر از مازندران دوم شد، و امید نومیدی از گیلان در مکان سوم ایستاد.

جوانمردی با اشاره به نتایج بخش بانوان نیز گفت: در کلاس زیر 1500 سی سی، فرشته حسینیان از گیلان قهرمان شد، لیلا پیکان پور از اصفهان به نایب قهرمانی رسید و سرور دستگاهی از خوزستان مقام سوم را به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: در کلاس بالای 1500 سی سی نیز، فائزه محبی از تهران در جایگاه اول قرار گرفت، یلدا مرادی از گیلان دوم شد و عنوان سوم به فاطمه احمدی از کرمان رسید.

جوانمردی با بیان این که مرحله پایانی این مسابقات در سطح بسیار بالا برگزار شد، گفت: شاهد رقابت های خوبی بودیم و تمامی شرکت کنندگان نیز از میزبانی اهواز رضایت داشتند. تمام تلاش خود را کردیم تا شرایط لازم برای برگزاری خوب این مسابقات فراهم شود و خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم. برای دومین هفته متوالی است که میزبان مسابقات کشوری هستیم و در ادامه نیز چنین میزبانی هایی را خواهیم داشت.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار