اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
عضو خبرگان رهبری ارجاع پرونده انتقال آب خوزستان به شورای عالی امنیت ملی را از رییس جمهوری خواستار شد و گفت: باید در شورای عالی امنیت ملی برای بحث آب خوزستان تصمیم گیری شده و به خواسته به حق مردم احترام گذاشته شود.
عضو خبرگان رهبری ارجاع پرونده انتقال آب خوزستان به شورای عالی امنیت ملی را خواستار شد
به گزارش ایرنا آیت ا... محسن حیدری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری خوزستان اظهار کرد: رفع مشکلات کلان خوزستان و در راس آن مساله آب و انتقال آن، نیازمند عزم استانی، همدلی و همگرایی تمامی نخبگان و افراد تاثیر گذار جامعه است.

وی با ابراز خرسندی از همگرایی مردم و مسئولان خوزستان در بحث آب بیان کرد: همگرایی با محوریت نماینده ولی فقیه در خوزستان در حال رخ دادن است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مشکلات خوزستان را در گرو عزم ملی دانست و گفت: رفع مشکلات خوزستان، بحثی استانی و بخشی نگری نیست بلکه به دلیل موقعیت خاص استراتژیک این استان و در هم تنیده بودن سرنوشت استان و کشور، امری ملی است.

امام جمعه موقت اهواز، خوزستان را حاصلخیزترین جلگه کشور خواند که توانایی تامین نیاز غذایی تمام کشور را دارد اظهارکرد: اجرای سیاست های تهدید کننده امنیت غذایی کشور را، اجحاف به مردم خوزستان و خیانت به کشور دانست. 

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بین آب و امنیت کشور گفت: اگر بحث آب در کشور حل نشود، امنیت کشور به مخاطره می افتد،بنابراین به عنوان خدمتگزاران نظام به مسئولان این مساله را هشدار می دهیم که در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی یادآور شد: امید است وزارت نیرو در سیاست های کنونی و آینده خود تجدید نظر کند تا اتفاق جبران ناپذیری برای کشور رقم نخورد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات خوزستان در زمینه گرد و غبار و بحث انتقال آب در مجلس خبرگان، ابراز امیدواری کرد تا با ارایه راهکارهای لازم، بحران های کنونی خوزستان رفع شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان نیز گفت: باتوجه به اتفاقات اخیر در کشور، نیاز است که در حوزه جامعه شناسی به انقلاب اسلامی و ارزش های آن نگاه ویژه تری شود.

محمد صادق کریمی کیا افزود: مسئولان و مدیران اجرایی خوزستان باید نسبت به انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون در این زمینه آنگونه که انتظار می رفت عمل نشده و در انتقال ارزش ها و هنجارها کوتاهی کرده ایم.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی به موقع و جامع و استفاده از تمامی ابزارهای لازم برای انتقال این مفاهیم ، توسط دستگاه های اجرایی در چنین شرایطی یک امر ضروری است.

کریمی کیا همچنین به تشکیل ستاد دهه فجر در خوزستان و فعالیت کمیته های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های دهه فجر اشاره کرد و از دستگاه ها و فرمانداری های خوزستان خواست تا در این زمینه از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنند.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار