شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
معاون وزیر :
معاون فرهنگی ، پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش کردن ارزان ترین وسیله برای شادی و نشاط جامعه است لذا باید به هر دو بعد ورزش قهرمانی و همگانی به یک شکل نگاه کرد.
عبدالحمید احمدی روز جمعه در حاشیه رقابت های بین المللی جام تختی اظهار کرد: این مسابقات با برنامه ریزی مسئولان ورزش استان و شهرستان به شکل آبرومندانه ای برگزار شد که این موضوع در آینده کشتی کشورمان بسیار موثر است.

معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان افزود: اگر چه این رقابت ها در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی برگزار می شود اما مهمتر از آن استقبال پرشور تماشاگران ماهشهری است که با شور و هیجان کشتی گیران ایرانی را تشویق می کنند.

وی به برگزاری پرشور مسابقات کشوری و جهانی در سراسر استان های کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم در تمام نقاط کشور شاهد برگزاری این گونه رقابت ها باشیم زیرا به خوبی می دانیم که برگزاری یک رویداد بین المللی کمک بسیار خوبی به زیرساخت های ورزش آن شهرستان می کند.

احمدی با بیان این که علاقه مندی مردم به ورزش قطعا به سلامت جامعه کمک می کند افزود: داشتن یک جامعه سالم در کنار ورزش کردن میسر خواهد شد در غیر این صورت باید هزینه های بیشتری برای سلامتی مردم خصوصا قشر کم تحرک خود پرداخت کنیم.

معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش عنوان کرد: میزبانی گرفتن شاید کار آسانی باشد اما برگزاری مسابقات به بهترین شکل ممکن کار بسیار سختی است که خوشبختانه مسئولان ورزش 
سی و هشتمین دوره رقابت های جام تختی با قهرمانی ایران به پایان رسید.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار