شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مدیر کل اطلاعات خوزستان:
باقرزاده گفت: مسئولان شهرداری اهواز با برنامه ریزی صحیح و دقیق طرحهائی را اجرا کنند که در راستای خدمات رسانی به مردم باشد.
باقرزاده مدیر کل اطلاعات خوزستان روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی و بررسی معضلات شهرداری اهواز با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه های غیر ضروری در شهرداری افزود: مسئولان شهرداری اهواز باید توسعه محوری را در تمام زمینه ها مد نظر قرار دهند و از هزینه های غیر ضرور اجتناب ورزند.

وی اظهار کرد: مسئولان شهرداری اهواز باید تمام امور را برای مردم شفاف سازی نمایند و مسائلی از قبیل جلوگیری از انتصاب افراد نا کارآمد را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در اهواز اضافه کرد: این اعتراضات از نوع اقتصادی و معیشتی بود که افراد علاوه بر طرح بیکاری و درآمد اندک از موضوع ضعف در توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق برخوردار و کم برخوردار اعتراض داشتند.

مدیر کل اطلاعات استان خوزستان افزود: این ضعف به حوزه عملکردی شهرداری اهواز بر می گردد که باید با برنامه ریزی صحیح عدالت در توزیع و توسعه اهواز در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: نقطه بارز پیروزی انقلاب اسلامی پذیرش حاکمیت خداوند توسط مردم ایران بود به این معنی که مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی محقق شدن حاکمیت خدا و دین تلقی می گردد.

باقرزاده افزود: به همین دلیل مردمی که برای حاکمیت دین خدا هزینه های مختلفی پرداخته اند شایسته بهترین خدمات رسانی هستند و شهرداری اهواز نیز باید در این زمینه پیشرو باشد.

در این نشست کتانباف شهردار اهواز و فلسفی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز طی سخنانی مسائل و مشکلات شهر و شهرداری اهواز را بیان کرده و راهکارهائی نیز ارائه نمودند.

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار