اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان
فروزان سلیمانی با اشاره به پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در لیگ برتر کشور، گفت: بازیکنانم با وجود درد، آسیب‌دیدگی و تمام مشکلات و همچنین بی‌مهری‌های موجود با انگیزه کار می‌کنند.
فروزان سلیمانی در خصوص پیروزی 2 بر یک تیمش برابر ذوب آهن در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: مسابقه خیلی سختی بود، البته هرچه بازی‌ها سخت‌تر باشند تیم ما بهتر کار می‌کند و این نکته مثبت تیم ما است.

وی بیان کرد: خدا را شکر همه بازیکنانم خوب بودند و جا دارد از آن‌ها و همکارانم در کادرفنی تشکر ویژه‌ داشته باشم. بازیکنانم باوجود درد، آسیب‌دیدگی و تمام مشکلات و همچنین بی‌مهری‌های موجود با انگیزه کار می‌کنند. آن‌ها برای اثبات خودشان خیلی تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: روز گذشته برابر ذوب آهن دو گل زیبا و تمرین شده زدیم و  علاوه بر این نیز سایر بازیکنان و دروازه‌بان تیمم فوق‌العاده بودند. امیدوارم این روند صعودی ادامه داشته باشد.

وی درباره داوری این دیدار نیز عنوان کرد: متاسفانه داور این مسابقه اشتباهاتی داشت که هنوز استرس دارم و حالم خوب نشده است. نمی‌دانم او به چه علت آن پنالتی را برای حریف گرفت؛ دو بازیکن ما درون محوطه جریمه به هم خوردند و اتفاقی هم نیفتاد و اصلا به حریف کاری نداشتند ولی بعد داور برای ذوب آهن پنالتی گرفت.

سلیمانی ادامه داد: واقعا اگر این بازی را روی اشتباهات داوری واگذار می‌کردیم، فکر می‌کنم تا پایان لیگ به لحاظ روحی نمی‌توانستیم بازیکنان را جمع کنیم. 

وی درباره تیم حریف نیز گفت: جا دارد به تیم خوب ذوب آهن و کادر فنی خوب‌شان هم به خاطر انجام بازی خوب و زیبا خسته نباشید بگویم. 

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در پایان با بیان این‌که امیدوارم مشکلات تیم‌مان حل شود، عنوان کرد: باور کنید دخترهای تیم ما استحقاق توجه مسوولان استان را دارند و امیدوارم بازیکنانم دیده شوند.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار