اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب:
محمد تقی زاده : با هدف تبیین اهداف انقلاب اسلامی 8 هزار برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در مدارس خوزستان اجرا می شود.
محمد تقی زاده صبح امروز 14 بهمن ماه 96 در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب و جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هنرستان ساجده اهواز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال  بیش از 8 هزار برنامه فرهنگی و هنری در مدارس استان خوزستان اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم زنگ انقلاب با حضور چندین هنرستان دخترانه در اهواز گفت: در حاشیه این مراسم دست ساخته های دانش آموزی در قالب یک نمایشگاه بزرگ برای بازدید عمومی ارائه شده است  و بازدید کنندگان می توانند در این نمایشگاه خلاقیت و تولیدات زیبای هنری دانش آموزان  شامل پوشاک ،نقاشی، انواع مجسمه و ... را مشاهده کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تمام تلاش ما در مجموعه آموزش و پرورش این است که دانش آموزان مهارت های زندگی اجتماعی را به خوبی فرا بگیرند تا بتواند به یک شهروند آگاه تبدیل شود و  بستر کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

تقی زاده خاطر نشان کرد: در عین حال تمامی تلاش ما این است  که  دانش آموز را با یک هویت دینی، مذهبی و ملی پرورش دهیم تا فرزندان این سرزمین به خوبی با آموزه های قرآن کریم ،نهج البلاغه و سیره ائمه معصوم آشنا شوند و  بتواند در فرآیند مسائل فرهنگی و آموزشی نقش موثری در جامعه ایفا کنند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، زنگ انقلاب نواخته شد و تمثیل بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران  توسط دانش آموازن گلباران شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار