اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

شوشان : امیر دورفرد، شهروند نمونه کشوری ، کسی که همواره دلش برای شهرش و همشهریانش می تپد، همان که حتی نگران درختان شهرش است. و بیش از هشت هزار درخت کاشته، هر از چند گاهی زنگ صدای تلفن مسئولین را به صدا در می آورد. همه مسئولان شهر را به خانه اش دعوت نمود تا پاسخگوی عملکردشان باشند.

اقدامی جالب، مطالبه گرایانه و بی نظیر

نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری ، نماینده محترم مردم در مجلس جناب آقای دکتر همایون یوسفی، شهردار محترم کلانشهر اهواز جناب آقای کتانباف رئیس محترم شورای اسلامی شهر اهواز جناب آقای فلسفی و عده ای از شورا، مدیران و روسا و معاونین محترم خوزستان از قبیل جناب آقای دکتر کرمی، جناب آقای دکتر احسان ضمیر پور، مدیر کل اموزش و پرورش استان خوزستان جناب آقای تقی زاده، اساتید محترم دانشگاه های اهواز و تعدادی از پرسنل ادارات از شهروندان وقت گذاشته در منزل حاج اقا دورفرد حضور یافته و به دغدغه های شهروند نمونه و مسئولیت پذیر شهر اهواز را گوش گرفتند.

در این جلسه دورفرد از فاصله ، مسئولین با مردم گفت از آب و فاضلاب و جلوگیری از ریختن اب فاضلاب در رودخانه همچنین برق و کوتاهی در خدمت رسانی گفت از ریزگردها که بلایی شده به جان استان خوزستان   از کثرت بیماریها و پیام شوم مهاجرت نخبگان از مظلومیت کانوکارپوس ها از قطع کردن درختان از خشک شدن تالاب ها و نفس ناخوش شهروندان گفت و عاجزانه از همه خواست قدر دان مردم باشند و چند صباحی مدیریت را فرصت خدمت صادقانه را قرار بدهند. 

1)

2)


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار