اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
در زیر گفت و گوی شوشان با فرزاد رمضانی بازیگر شوشتری را می خوانید.
بازیگر شوشتری تئاتر و تلویزیون در رابطه با فعالیت های اخیر هنری اش گفت: فیلم سینمایی (سرگشته) به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی سهیل سلیمی که در اواخر سال 95 تولید شد، فیلم سینمایی (ماهورا) به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و زنده یاد حمید آخوندی به کارگردانی حمید زرگر نژاد جزء آخرین فعالیت های بنده بوده است.


فرزاد رمضانی اظهار کرد: در روزهای پایانی فیلمبرداری ماهورا به تله فیلم (سقف پاییزی) دعوت شدم که تهیه کننده کار عماد کعبی و کارگردان نیز دوست خوبم اسد سیاح بودند. سپس حدوداً اردیبهشت ماه سال 96 مشغول فیلم سینمایی (بمب) به تهیه کنندگی مانی حقیقی و کارگردانی پیمان معادی شدم و بعد از آن مشغول بازی در سریال (کارگاه محبت) به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی محمد نسب و هم اکنون حدود یک ماه است مشغول فیلم سینمایی (گنج سرخ) هستم که کاراکتر اصلی این فیلم را بر عهده دارم.

وی در خصوص دیگر آثاری که در آن ها حضور داشته افزود: دو فیلم (ماهورا) و (بمب) به بخش اصلی مسابقه (‌سودای سیمرغ) فیلم فجر راه یافتند، که آرزوی موفقیت دارم برای هر دو اثر حقیر بعنوان بازیگری از اهالی تئاتر شوشتر همیشه از اساتید و دوستان عزیزم زنده یاد استاد ناصر غنضفری، استاد خلیل ضرغامپور، ابوالقاسم غلامحیدر، احمد نجوایی، محمد گله ملکی و دیگر عزیزانی که در این عرصه یار و یاورم بودند سپاسگزارم. 

وی در پایان گفت: از یاری و حمایت خانواده ام ممنونم. از خدای مهربان و قادر میخواهم؛ هر آنکس که لیاقتش را دارد و در وادی هنر تلاش کرده بستر و زمینه برایش فراهم شود که در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد. سپاس ویژه از مجتبی خادم سیدالشهدا که همیشه لطفش شامل حال بنده بوده و هست. پیروز و پایدار، باقی و برقرار، شاد و سلامت باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار