اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
رییس هیات هندبال خوزستان از انتخاب پیشکسوت هندبالیست استان به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال نونهالان خبر داد.
قاسمی اظهار کرد: با هماهنگی و حمایت هیات استان، عزیز الله نور بهبهانی به عنوان سرمربی تیم ملی نونهالان منصوب شد و قطعا این موضوع در آینده هندبال استان بسیار موثر است.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: بهبهانی سابقه بازی در تیم ملی بزرگسالان و تیم لیگ برتری ثامن الحجج مشهد را داشته و در حال حاضر مدیرعامل و سرمربی تیم هندبال دسته یکی قصر نشاط ایرانیان است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد دو تیم لیگ برتری آقایان و بانوان استان اشاره کرد و گفت: همانطور که اطلاع دارید در تاریخ 44 ساله هندبال کشور تاکنون تیم از استان در لیگ برتر بانوان حضور نداشته و برای اولین بار در تاریخ هندبال خوزستان موفق به تیم داری در لیگ برتر بانوان شدیم.

قاسمی عنوان کرد: همین که توانستیم در لیگ برتر بانوان حضور داشته و کسب تجربه کنیم برای ما بسیار حائز اهمیت است و حتی اگر نتیجه خوبی بدست نیاوریم و از رقابت ها حذف شویم برای ما فرقی ندارد اگر چه دوست نداریم به لیگ پایین تر سقوط کنیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تیم آقایان ما تا حدودی نتایج خوبی کسب کرده اما راضی کننده نیست، امیدواریم در ادامه مسابقات روند خوبی در پیش گرفته و جایگاه خود را در جدول بهبود دهد.

به گزارش ایرنا برای اولین سال در تاریخ هندبال خوزستان دو تیم آقایان و بانوان به طور همزمان در لیگ برتر کشور حضور دارند.

/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار