اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
همزمان با سی و نهمین  سالروز ورود  تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس ، مسئولین و دانش آموزان مدرسه دخترانه غیر دولتی ستایش با حضور بر مزارپاک شهداء انقلاب ، ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم در گلزار شهدا اهواز یاد و خاطره و رشادتهای این عزیزان را گرامی داشتند .

این آیین معنوی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با قرائت فاتحه ، نثار شاخه های گل ،عطر افشانی و شستشوی قبور مطهرشهدا با گلاب، به روح بلند شهدا ادای احترام نموده و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند .

در ادامه این مراسم سرکار خانم خانم میرزایی مدیر مدرسه ستایش ضمن عرض تسلیت دهه فاطمیه و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی دلیر مردان ایرانی در دفاع از این آب و خاک است که با نثار جان خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند . 

ملیکا قاسمپور اهوازی مسئول بسیج مدرسه دخترانه ستایش در این مراسم گفت : انقلاب اسلامی ایران انقلابی ارزشمند است چرا که خون های زیادی برای حفظ و حراست از آن ، از همان ابتدا تا کنون ریخته شده تا این انقلاب پابرجا بماند.

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته و همواره در صدد توطئه افکنی و ضربه زدن به این انقلاب ارزشمند بوده اند که همه ما باید در این زمینه هوشیار و آگاه بوده و به تبیین ارزش های انقلاب بپردازیم.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار