اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله عبدالکریم فرحانی با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمائی 22 بهمن گفت: بهترین پاسخ به این حضور مردم، حل مشکلات اقتصادی آنان است.
آیت‌الله عبدالکریم فرحانی روز یکشنبه در جمع باشکوه راهپیمایان ایذه‌ای تصریح کرد: امام خمینی (ره) به پشتیبانی مردم در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کرد و تا 10 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک مردم این دستاورد را مدیریت کرد.

وی افزود: در طول 200 سال اخیر، ایران در هر جنگی وارد شد قسمتی از خاک خود را از دست داد اما در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی با دست خالی مقابل دشمن ایستادند و یک وجب از خاک خود را از دست ندادند.

فرحانی تأکید کرد : آمریکایی ها پس از به وجود آوردن داعش گمان می کردند پس از سوریه و عراق نوبت به نابودی ایران خواهد رسید اما با شکست داعش و حضور مردم در راهپیمایی 30 میلیونی اربعین حسینی آنها قدرت واقعی اسلام را دیدند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف نشان دادند که ولایت خطی و جناحی نیست بلکه ولایت، عزت اسلام و مردم است.

فرحانی با بیان این نکته که پس از رحلت امام خمینی (ره)، رهبری معظم انقلاب با مدیریت و درایت خود نگذاشت انقلاب به بیراهه برود، اظهار داشت: همه ما در کنار رهبری هستیم و برای عزت اسلام، ایران و استقلال پرچم خود تا پای جان خواهیم ایستاد.

وی افتخار بختیاری‌ها را در شجاعت آنها و پیروی از تشیع دانست و تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر وقتی مردم ایذه دیدند که خواسته‌هایشان در حال رفتن به بیراهه است، خط خود را از آشوب طلبان جدا کردند.

فرحانی در ادامه با اشاره به مشکلات بی آبی در شهرستان ایذه تأکید کرد: شهرستان ایذه روی دریای بزرگی از ثروت قرار گرفته است اما همچنان در زمینه کشاورزی، صنعت و اشتغال دچار مشکل است که باید این مشکلات را با جذب سرمایه‌گذار مرتفع کرد.

آیت الله فرحانی با اشاره به اینکه جوانان حق دارند حقشان را از مسئولان مطالبه کنند گفت:تاکنون طرح مقام معظم رهبری در خوزستان به‌طور جدی عملی نشده است و امیدواریم با سرمایه‌گذاری جدی دولت هرچه سریع‌تر شاهد عملی شدن طرح 550 هزار هکتاری در استان خوزستان باشیم تا از مشکلات موجود در آن کاسته شود.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار