اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
/حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه/
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه پشتیبان این انقلاب، ملت ایران است و دست هدایت حضرت مهدی(عج) این انقلاب و امامت انقلاب را هدایت می‌کند و انفاس مقدس شهدا و امام (ره)، انقلاب را همراهی می‌کنند، گفت: امروز رهبر عزیز و انقلاب اسلامی در دنیا حرف برتر را می‌زند.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر امروز (یکشنبه) در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در اهواز اظهار کرد: با حضور چشمگیر امروز مردم در مراسم راهپیمایی، یوم الله ۲۲ بهمن امسال به تعبیر امام و پیشوای بصیر انقلاب اسلامی حقیقتا تماشایی و ماندگار شده است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران و مردم فهیم خوزستان به شکرانه نعمت انقلاب در حرکتی که عمل صالح نیز محسوب می‌شود، به صحنه آمدند. این حضور به منزله شکر انقلاب اسلامی، امام و امامت و ولایت رهبر معظم انقلاب است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، انفاس مقدس شهدا و امام عزیز و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب در برابر تمام اندیشه‌های دنیا دارای اندیشه‌ای پویا و فکری جامع است.

سپهر بیان کرد: حال حاضر، تمامیت اروپا و آمریکا و وهابیت و صهیونیست در مقابل امامت انقلاب اسلامی ایستاده است. شاید در تاریخ بشر چنین اجماعی در برابر چنین رهبر و امامی را سراغ نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از آنجا که پشتیبان این انقلاب، ملت ایران است و دست هدایت حضرت مهدی(عج) این انقلاب و امامت انقلاب را هدایت می‌کند و انفاس مقدس شهدا و امام (ره) انقلاب را همراهی می‌کنند، رهبر عزیز و انقلاب اسلامی در دنیا حرف برتر را می‌زند.


/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار