اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
فرماندار ویژه آبادان در حاشیه افتتاح شهرک خودرویی ؛
آبادان - شوشان ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ، گفت : یکی از سیاست های دولت و نماینده آن در استان و منطقه بر آن است که موانع پیش روی سرمایه گذار را برطرف کند


شوشان آبادان ؛ عزیزاله شهبازی دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از شهرک خودرویی آبادان که با حضور استاندار خوزستان ، امام جمعه ، شهردار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد ، اظهار کرد: یک تیم مشارکتی در آبادان کاری را در جهت اشتغال و ساماندهی در حاشیه شهر به انجام رساند که قابل تقدیر است.

وی افزود: آبادان تا سال ۹۳ فاقد پارکینگ طبقاتی بود و همین سرمایه گذار (در شهرک خودرویی) در یک کار ضربتی پارکینگی را به همراه یک فضای تجاری ایجاد کرد؛ ضمن آنکه سایر کارهای این پروژه در فازهای بعدی دنبال می شود.

وی رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران را از سیاست های دولت دانست و بیان کرد : یکی از سیاست های دولت و نماینده آن در استان و منطقه بر آن است که موانع پیش روی سرمایه گذار را برطرف کند تا ایجاد اشتغال و کسب و کار شود.

شهبازی تصریح کرد: در زمان حاضر توسعه و پیشرفت در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) وجود دارد و همگان بدون حاشیه و به صورت یک ید واحده در جهت تغییر و بهبود چهره این دو شهر تلاش می کنند، سرعت در کار برای اتمام فازهای بعدی در دستور کار قرار دارد.



انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار