اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
عباس پاپی زاده :حقوق اولیه مردم خوزستان به‌راحتی ضایع می‌شود و صدای ما هم به‌جایی نمی‌رسد؛ یک سری از دستگاه‌های دولتی خوزستان مشغول تضییع حقوق مردم استان خوزستان هستند.
عباس پاپی زاده شامگاه امروز در همایش کانون وکلای دادگستری خوزستان اظهار کرد: استقلال وکلا یکی از مسائل مهمی است که اگر یک وکیل بتواند به وظایف خود به‌خوبی عمل کند باید از رفتارهای بعدی ایمن باشد؛ در مجلس برای وکلای مردم مصونیتی را قائل شدیم.

وی با بیان اینکه مردم استان خوزستان به‌عنوان موکلان ما و جمع حاضر واقعاً درگیر مشکلاتی هستند، افزود: شاید کمتر به رئیس‌جمهور دسترسی داشته باشیم ولی از معاون حقوقی وی تقاضا داریم که صحبت‌های ما را به رئیس‌جمهور انتقال دهند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حقوق اولیه مردم خوزستان به‌راحتی ضایع می‌شود و صدای ما هم به‌جایی نمی‌رسد؛ یک سری از دستگاه‌های دولتی خوزستان مشغول تضییع حقوق مردم استان خوزستان هستند.

پاپی زاده با اشاره به اینکه محیط‌زیست اولین قربانیان خود را از خوزستان می‌گیرد و بعد به کل کشور تسری پیدا می‌کند، اضافه کرد: وقتی سازمان محیط‌زیست کشور به‌جای دفاع، خودش نقض‌کننده حقوق مردم می‌شود، دیگر باید به چه کسی پناه برد.

وی با اشاره به اینکه چرا سدی مثل گتوند را احداث و چند برابر اعتبار اولیه را برای تبعات آن هزینه می‌کنیم، گفت: تالاب‌های خوزستان امروز خشک‌شده و ریزگردها از این استان خود را تا ۲۲ استان دیگر هم می‌رسانند؛ فقط زمانی صدای خوزستان شنیده شد که ریزگردها به تهران هم رسید.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در پایان انتقاد کرد: واقعاً جای تأسف دارد، سازمان محیط زیستی که برای خوزستان راهکار ارائه می‌دهد روز فردای این راهکار مجوزی برخلاف تصمیمات اخذ شده برای ریز گردهای خوزستان را صادر می‌کند.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار