اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
مدیرعامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی خبر داد:
شوشان: در مراسم جایزه ملی تعالی نگهداری که هفته گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، شرکت خمیر مایه و الکل رازی با کسب بالاترین امتیاز در رشته تخصصی مدیریت نگهداری دارایی ها ، توانست تندیس اولین جایزه ملی تعالی نگهداری ایران در سال ۱۳۹۶ را از آن خود ...

در مراسم جایزه ملی تعالی نگهداری که هفته گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، شرکت خمیر مایه و الکل رازی با کسب بالاترین امتیاز در رشته تخصصی مدیریت نگهداری دارایی ها ، توانست تندیس اولین جایزه ملی تعالی نگهداری ایران در سال ۱۳۹۶ را از آن خود کند.


مدیرعامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی با بیان این خبر ، گفت: در این مراسم که جمعی از استادان برجسته حوزه نت و مدیران نگهداری و تعمیرات سایر سازمان‌های مطرح کشور حضور داشتند، شرکت خمیر مایه و الکل رازی ضمن ارائه دستاوردهای شرکت در حوزه نگهداری دارایی‌ها، لوح و تندیس جایزه را دریافت کرد.

علی احتشامی افزود: جایزه تعالی نگهداری تعمیرات (نت) در کشورهای پیشرو در امر تعمیرات ( ژاپن ، آمریکا ، استرالیا ، آمیریکای شمالی ، ایرلند و .. ) تحقق یافته که این امر به طور فزاینده ای سرعت حرکت سازمان ها و نیل به سمت اهداف تعالی در نگهداری و تعمیرات را افزایش می دهد چرا که سازمان ها در این راستا توسط ارزیابان حرفه ای بررسی و نهایتا در چند مرحله توسط صاحبنظران ممیزی و انتخاب می شوند.

وی اظهار داشت: انجمن نگهداری و تعمیرات ایران تحت نظارت وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری  ضمن الگو گیری از مدل‌های تعالی نگهداری و تعمیرات سایر کشورها، مدل جایزه ملی تعالی نگهداری را طراحی کرد و فرایند ارزیابی شرکت‌ها بر اساس این مدل، نخستین بار در سال جاری اجرا شد.

مدیر عامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی دریافت جایزه تعالی نگهداری را حاصل تلاش و همکاری مجموعه کارکنان این شرکت در همه سطوح دانست و اظهار امیدواری کرد: کارکنان این شرکت تلاش می کنند تا با تخصصی نمودن خدمات قابل ارائه و استفاده بهینه از امکانات و آموزش های تئوری و عملی به عنوان یک سازمان یادگیرنده ، روز به روز دانش خود را بیافزایند .
 
گفتنی است ، انجمن نگهداری و تعمیرات ایران به عنوان معتبرترین مرکز علمی غیرانتفاعی در زمینه نگهداری در کشور، که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می نماید، اولین جایزه ملی تعالی نگهداری دارایی ها را به منظور ترویج، فرهنگ سازی و نهادینه سازی رویکردها، فرآیندهای تعالی نگهداری و نتایج نظام های مدیریتی نگهداری در سازمان ها، شرکت ها و مجتمع های صنعتی، تولیدی، خدماتی و تحقیقاتی ایران در دستور کار خود قرار داده است.

جایزه ملی نگهداری ایران، فرایندی است که طی آن همه ساله به برترین سازمان های ایرانی حائز شرایط در بخش های مختلف کشور (مطابق طبقه بندی جایزه) که در زمینه ایجاد، ارتقاء و نهادینه سازی فرهنگ نگهداری خود فعالیت های چشمگیری را انجام داده اند ، گواهینامه، تقدیر نامه یا تندیس جایزه نگهداری از طریق همایش اعطاء می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار