اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بیان کرد: راهی را که شهیدان برای ما ترسیم کرده اند راه مقاومت ، ایثار و خدمت به ملت است.
آیت ا... سیدمحمدعلی موسوی جزایری دوشنبه در آیین تشییع پیکر جانباز شهید کاظم کرملا چعب در شهر شیبان افزود: حضور عموم مردم در آیین تشییع پیکر شهدا ، نشانگر عزم جزم آنان برای ادامه راه این عزیزان است و همه ما افتخار می کنیم رهرو چنین شهدای والامقامی هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند اظهارکرد: شهدا فراموش شدنی نیستند و آحاد ملت انقلابی ما نیز به ادامه راه پرافتخار شهدا مصمم و استوار هستند.

وی افزود: همه ما باید از شهدا درس بگیریم و با همه توان به مردم خدمت و از نظام اسلامی و ولایت فقیه حمایت کنیم. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا و جانبازان گفت: خانواده های شهدا سرمایه معنوی جامعه ما هستند.

به گزارش ایرنا شهید کاظم کرملا چعب جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس پس از سال ها تحمل و بردباری ناشی از صدمات و جراحت ها، روز یکشنبه به همرزمان و یاران شهیدش پیوست.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام دوشنبه با حضورمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور و انقلابی شیبان برگزار و پس از اقامه نماز به امامت آیت‌ا... موسوی جزایری در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

استان خوزستان با 33هزار و 880 جانباز معادل 6 درصد کل جانبازان کشور را دارد.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار