اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
شهردار دزفول خبر داد:
شهردار دزفول گفت: شهروندانی که اقدام به تحویل ماهی قرمز سفره هفت سین خود به باغ پرندگان این شهرستان کنند، کتاب رایگان دریافت می کنند.
محمد علی دوایی فر عنوان کرد: اقامتگاه نوروزی دزفول با دارا بودن امکاناتی همچون؛ حمام، سرویس بهداشتی، اغذیه فروشی، نانوایی، اتوبوس و تاکسی گردشگری برای دزفول گردی، آماده استقبال از مسافران است.

شهردار دزفول با بیان اینکه اقامتگاه نوروزی این شهر شامل ۱۲۵ اتاق و ۷۵ سکو برای اسکان مسافران است، گفت: در همین راستا و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، پنج سفره هفت سین در پنج نقطه شهر برپا می شود که سه سفره محلی بوده و در چیدمان آنها از کپو و ظروف شبیه سازی شده از قطعات کشف شده در مناطق باستانی چغامیش، در ابعاد بزرگ استفاده خواهد شد.

دوایی فر افزود: همچنین در راستای استقبال از نوروز  فعالیت هایی همچون؛ رنگ آمیزی معابر و جدول ها، المان های شهری، تامین روشنایی پارک ها و سرویس های بهداشتی، لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی و فرعی، مرمت کف پوش خیابان ها، هرس درختان و درختکاری در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار دزفول با بیان اینکه ۲۰ هزار نقشه گردشگری در پنج ورودی شهر در ایستگاه های " از من بپرس " بین مسافران توزیع شود، گفت: به شهروندانی که اقدام به تحویل ماهی قرمز سفره هفت سین به باغ پرندگان دزفول کنند، کتاب رایگان اهدا می شود.

 در نوروز ۹۶ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر با ورود به دزفول از جاذبه های این شهرستان دیدن کردند.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار