اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند ؛
آبادان - شوشان ؛ مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت :در بخش فیزیکی و احیای سالن ها و مجتمع های هنری ، مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد تومان مصوب کردیم که کارهای اجرایی آن نهایی شده است.
شوشان آبادان ؛ همایون قنواتی روز جمعه (19 اسفند ماه ) در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه منطقه آزاد اروند که در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار شد ، اظهار کرد : حدود ۱۶ ماه است که براساس مصوبه سال  ۷۴ مبنی بر واگذاری مسئولیت های واگذار شده از وزارتخانه به مسئولین مناطق آزاد،کارمان را شروع کردیم.

وی افزود : در این مدت وظیفه ما پیگیری و ساماندهی بعضی موارد بود که کامل تفویض نشده و امیدواریم با دستور وزیر تا چند ماه آینده هماهنگی ها کاملا صورت بگیرد.

قنواتی با اشاره به برنامه های انجام شده در منطقه آزاد اروند ، بیان کرد :دراین مدت برنامه های ما در ۳ بخش منطقه ای، ملی در منطقه و درنهایت بخشی هم با رویکرد بین المللی طراحی و انجام شده تاثیرات مثبتی هم بجای گذاشته.

وی تصریح کرد : خوشبختانه مجموعه فعالیت های بخش خصوصی نسبت به جمعیت در مقایسه با مقیاس کشور،آمارخوبی داشته و فضای ایجاد شده برای اشتغال درحوزه هنر،آمار قابل اعتنایی است.

وی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با توجه به امکانات موجود و حاکم در منطقه ، تسهیلات سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ در این منطقه صورت گیرد و گفت : نشستی با فعالین سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگ و هنر از جمله حوزه صنعت و چاپ  و دیگر بخش ها ،در منطقه داشته باشیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند ، خاطر نشان کرد : از دیگر فعالیت های ما نگاه ویژه به بحث زیرساخت های فرهنگی بوده که مطالعه فرهنگی در بخش فرهنگ عمومی در حال انجام است.

وی افزود : در بخش فیزیکی و احیای سالن ها و مجتمع های هنری ، مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد تومان مصوب کردیم که کارهای اجرایی آن نهایی شده و ساخت و ساز مجتمع های فرهنگی بازگشته و ۲۵ فضای فرهنگی ، هنری را با اعتبار تکمیل خواهیم کرد.

قنواتی ، گفت : آبادان و خرمشهر همواره در ادبیات معاصر در تمام حوزه ها صاحب اثر و تاثیر گذار بوده اند.باید مجددا کمک کنیم تا این توسعه فرهنگی کلید بخورد و اتفاق بیافتد.


انتهای پیام/.


*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار