اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در آینده‌ای نزدیک مسایل و مشکلات جامعه هنری از جمله بحث نبود گالری‌ها، نبود اکسپوها و مهمتر از همه فرهنگ گالری‌داری را در شورای فرهنگی استان مطرح خواهیم کرد.
علی‌حسین حسین‌زاده در حاشیه برپایی بازار آثار هنری اهواز با اشاره به کمبود گالری‌ و بازار فروش آثار هنری در خوزستان گفت: شروع کاری را که امروز به چشم دیدیم ما را بر این داشته است تا به وجود ظرفیت‌های بالای استان در برپایی چنین فضاهایی پی ببریم. همچنین معتقدیم اثرات فعالیت‌های فرهنگی مانند همین بازار فروش آثار هنری در درازمدت آثار مثبتی را به لحاظ فرهنگی بر قشرهای مختلف جامعه خوزستان می‌گذارد.

وی با بیان این که برای اولین بار در خوزستان تابلوهای هنری با سطح بسیار بالا را مشاهده کردیم و این که آثار بسیار زیبا و ارزنده‌ای در این نمایشگاه ارایه شده اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی قبلی و بازدید از گالری‌های زیادی که در گذشته داشته‌ام، این بازار فروش آثار هنری از سطح بسیار بالایی برخوردار است و آثار بدیع و ماندگاری را شاهد هستیم.

معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که صدور مجوز در کمترین زمان از جمله مطالبات به حق جامعه هنرمندان است تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مجوزهای بیشتری را در حوزه تاسیس و ایجاد گالری‌ها در سطح اهواز  و استان با تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم صادر کنیم زیرا با توجه به پیگری‌های انجام شده متاسفانه متوجه شده‌ایم که به ندرت مجوزی در حوزه تاسیس گالری صادر شده است و یا اصلا صادر نشده است.

حسین‌زاده ادامه داد: امیدواریم این اتفاق مبارک و میمونی که امروز شاهد آن بودیم و هنرمندانی که بانی این حرکت بزرگ بودند زمینه‌ساز توجه بیش از پیش متولیان فرهنگ و هنر و مسوولان شود و باعث شود تا جدی‌تر به این حوزه توجه کنیم.

/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار