اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
در گفت‌وگو با عصر ایران
اگر احمدی نژاد در رفتار خود تجديدنظر نكنند و با اين شيوه انتحارى پيش برود، طبيعي است كه با او برخورد شود.

عصر ایران-مهسا صفایی؛ احمدی نژاد، مرد پر حاشیه یک دهه اخیر ساحت سیاسی ایران؛ شخصی که با شعار عدالت اقتصادی برای اقشار پایین جامعه در سال 84 به ریاست جمهوری رسید و امروز به منتقدترین چهره سیاسی کشور تبدیل شده که پیکان نقدش همه را نشانه رفته است. 

سوال اصلی این است که احمدی نژاد با این جنجال های خبری یک سال اخیر خود، انتقادات و حملات شدیدش به قوه قضاییه، دولت و اخیرا سپاه چه هدفی را دنبال می کند؟ آیا او به راستی دغدغه عدالت و حمایت از حقوق مردم را دارد یا به دنبال دست یابی به قدرت مجدد در ارکان اصلی نظام است؟

شواهد عملکردی او و افراد نزدیکش نشان می دهد که در هشت سال ریاست جمهوری وی اگر چه شعارهای عدالت محور و حمایت از اقشار کم در آمد از دولت به گوش می رسید اما در پایان کار خود یک اقتصاد ضعیف و تحریم شده با تورم نزدیک به 50 درصد و ناتوانی در ایجاد شغل را به دولت بعد تحویل داد. 

بنابراین تضمینی وجود ندارد که اگر احمدی نژاد بازهم به قدرت برسد، بتواند برای وضعیت وخیم اقتصاد کشور چاره ای بیندیشد. با این وجود با توجه به اعتراضات گسترده یک سال اخیر، ممکن است طیفی از مردم با او همراه شوند و از سوی دیگر با ادامه انتقاداتش شاید احمدی نژاد نیز به مانند مشایی و بقایی دستگیر شود.

موضوع عجیب در خصوص احمدی نژاد این است که، این روزها بیش از اصلاح طلبان که این روزها را پیش بینی کرده بودند،اصول گراها فریاد برخورد با احمدی نژاد می زنند  اما احمدی نژاد در این سال ها نشان داده است که شطرنج باز نابلدی در صحنه سیاست داخلی ایران به حساب نمی آید و به راحتی نمی توان او را حذف کرد. باید زمان بگذرد تا شاید گره های سیاست داخلی ایران باز شود.

حسینی وزیر ارشاد دولت دهم: ديگر نمى توان به وفادارى احمدی نژاد به نظام اسلامى و  اصول انقلاب اميدواربود/ احمدي نژاد و مشايى  تحت تاثير القاءات

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد و فعال فرهنگی کشورمان، در این خصوص به عصر ایران گفت: موضع گيري افراطى ونابخردانه احمدى نژاد و حلقه پيرامونش درماه هاى اخير قطعا به نفع دشمنان انقلاب به ويژه شيطان بزرگ امريكا و روباه مكار انگليس است و نمايش مضحك مشايى در برابرسفارت انگلستان نمى تواند از زشتى و قبح كارهاي اين جماعت بكاهد، بلكه برجرايم آنها مى افزايد.

وی ادامه داد: و اين خيمه شب بازي ها سبب مى شودكه مردم ماهيت اين گروهك رابهتر بشناسند وكسانى كه بخاطر خدمات دولت نهم و دهم و مواضع عدالت خواهانه و ضداستكبارى از احمدى نژاد حمايت مى كردند، متوجه مى شوند كه ديگر نمى توان به وفادارى اين افراد به نظام اسلامى وپايبندى به اصول انقلاب وارزش هاى اسلامي اميدوار بود.
حسینی اظهار کرد: درشرايط فعلى دركنار اقدام قوه قضائيه براى برخورد با اقدامات ضد امنيتى اين حلقه و پيشگيرى ازجرائم بعدى، ضرورت دارد كه روشنگرى لازم درباره تخلفات و سوء استفاده هاي آنان انجام شود تا مظلوم نمايى نكنند.

نماینده سابق مجلس افزود: احمدي نژاد و مشايى ظاهرا تحت تاثير القاءات "مرشد از نظر پنهان " خود، دچارت وهماتى شده اند كه باقاطعيت خبر از تحولاتى در كشور مى دهند كه؛ بزودى ابر وباد و مه و خورشيد و فلك دست به دست هم مى دهند تا همه چيز بر وفق مراد آقايان شود و مجددبه قدرت بازگردند!

وزیر ارشاد اسبق کشورمان گفت: خوب است كه به آنها يادآورى شود درگذشته هم بارها با ضرس قاطع در موضوعات مختلف ازجمله رئيس جمهورشدن مشايى پيش گويى كرده بودندكه هيچ كدام ازاين رؤياها تعبيرنشده بود و داستان منجمى را تداعى مى كند كه هنگام اعدامش بخاطر پاره اى جرايم ازاو سوال كردند، آيا اين ماجراوسرنوشت را هم پيش بينى كرده بودى؟ پاسخ داد بله درطالع خود رفعتي ديده بودم، ولى فكر نمى كردم بالا بردنم براى اعدام باشد!
حسینی در پایان اشاره کرد: بهرحال اگر در رفتار خود تجديدنظر نكنند و با اين شيوه انتحارى پيش بروند، طبيعي است كه با آنها برخورد شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار