اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:
دکتر محمود شمیلی صبح امروز جمعه سه فروردین‌ماه در بازدید از واحد‌های دهخدا و امام خمینی(ره) نیشکر ضمن بررسی فعالیت‌های صورت گرفته، با اشاره به شعار سال جدید اظهار کرد: بکارگیری تکنولوژی وفناوری نوین در تمامی مراحل کشت وصنعت وتوسعه جانبی جهت ارتقا و افزایش تولیدات ایرانی و تحقق شعار مقام معظم رهبري به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اجرای پکیج برداشت سبز درجهت تبدیل یک تهدید زیست محیطی به یک فرصت سودآور و در راستای درآمدزایی و اشتغال یکی از برنامه‌های مدنظر است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با بیان این‌که در کنار توسعه فعالیت‌ها باید به محیط زیست توجه جدی شود، گفت:بهینه‌سازی مصرف آب و استفاده از روش‌های آبیاری مدرن در صنعت نیشکر باید به سرعت صورت گیرد و ما این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

شمیلی تصریح کرد: تلاش ما این است که هم وضع اقتصادی و هم محیط زیست و کشاورزی خوزستان بهبود پیدا کند.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:همچنین از دیگر برنامه‌ها توسعه کارگاه‌های زود بازده صنایع جانبی است که قطعا در افزایش اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی تاثیرگذار است.خوزستان در حال حاضر به افزایش فرصت‌های شغلی نیازمند است.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر با بیان این‌که مجموعه کارکنان نیشکر جهادگرایانه فعالیت می‌کنند، گفت: تلاش کارکنان بسیار ارزشمند قابل ستایش است و از مهم‌ترین برنامه‌های ما رفاه پرسنل وتوسعه و ارتقای فنی نیروی انسانی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار