اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی:
سامری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پاسخگویی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، گفت: در رابطه با این موضوع از وزیر نیرو درخواست کردم مسئولیت را به کسی بسپارد که در دسترس باشد و به مشکلات مردم گوش دهد.
عبدالله سامری عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان با محوریت خشک‌سالی که در محل سالن جلسات شهید رجائی برگزار شد، با اشاره به وضعیت کم‌آبی و وضعیت اشتغال در شهر خرمشهر اظهار کرد: به نظر می‌رسد امسال کسانی که پروانه دائمی ندارند و فصلی هستند حق کشت ندارند، آبیاری فضای سبز نیز از محل تلاقی آب اروند انجام می‌شود اما چرا سازمان آب و برق خوزستان اقدام به قطع لوله‌های شهرداری می‌کند این در حالی است که این آب به اروند ریخته می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرز برخورد سازمان آب و برق سبب می‌شود وارد اموراتی شویم که نباید بشویم.

وی با اشاره به عدم پاسخگویی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، افزود: در رابطه با این موضوع از وزیر نیرو درخواست کردم مسئولیت را به کسی بسپارد که در دسترس باشد و به مشکلات مردم گوش دهد.

سامری عنوان کرد: چنانچه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مدیر موفقی است وزارت نیرو وی را به تهران ببرد.

وی بیان کرد: میزان آب موردنیاز شهر خرمشهر 90 هزار مترمکعب است که به مقدار 70 هزار مترمکعب از طرح الغدیر و مابقی از رودخانه کارون تأمین می‌شود.

 نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چنانچه برخی مدیران اطلاعاتی را در اختیار نمایندگان قرار دهند با آن‌ها برخورد می‌شود، گفت: در رابطه با شرکتی که آب رودخانه را آلوده کرده بود اولین کسی که مدیر را به دلیل ارائه اطلاعات به ما بازخواست کرد مدیرکل بحران بود.

/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار