اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
وزیر بهداشت در ابتدای سفر دو روزه خود به خوزستان، عصر امروز وارد آبادان خواهد شد و چند پروژه درمانی را افتتاح خواهد کرد. 

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای سفر دو روزه خود به خوزستان عصر امروز به آبادان و خرمشهر سفر خواهد کرد. 

افتتاح بخش بلوک زایمانی بیمارستان ولیعصر(عج) با 823 متر مربع و 10 تخت و با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت وزارت بهداشت در برنامه عصر امروز این سفر است. 

افتتاح کلینیک تخصصی خرمشهر با یک هزار و 620 مترمربع مساحت و با اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به خوزستان است. 

وزیر بهداشت در این سفر همچنین از پروژه اورژانس 30 تختخوابی بیمارستان ولیعصر خرمشهر بازدید می‌کند. این پروژه در یک هزار و 915 متر مربع مساحت و با اعتبار 11 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند به پایان رسیده است. 

از دیگر برنامه‌های این سفر در عصر روز شنبه افتتاح اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با 35 تخت و اعتیار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل طرح تحول سلامت، بهره‌برداری رسمی از بال شمالی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با 3 هزار و 615 متر مربع و 60 تختخواب از دیگر برنامه‌های عصر امروز وزیر بهداشت است. اعتبار 19میلیارد تومانی این پروژه نیز به صورت مشترک توسط وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند تامین شده است. 

وزیر بهداشت صبح فردا نیز به شادگان سفر می‌کند و افتتاح سی‌تی‌اسکن شادگان و کلینیک تخصصی شادگان با یک هزار و 620 متر مربع زیربنا و 9 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از برنامه‌های این سفر است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار