شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خوزستان با توجه به تنوع قومی، فرهنگی، مشکلات اقلیمی و توطئه های درونی و بیرونی معاندان نیازمند تشکیل آفند اطلاعاتی است تا توطئه های دشمنان را خنثی کند.
سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر امروز در جلسه جمع بندی نظارت ستاد کل نیروهای مسلح در خوزستان اظهار کرد: مردم استان خوزستان با دارا بودن روحیه شهادت طلبی بالا جزء پیشگامان حضور در حریم اهل بیت (ع) و محور مقاومت  هستند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه این استان یکی از سه نقطه حیاتی کشور محسوب می شود، تصریح کرد: خوزستان برای کشور اهمیت فوق العاده ای دارد و جزء مناطقی است که اگر خدشه ای به آن وارد شود امنیت و حیات ملی به خطر می افتد و از جهت توسعه، امنیت، دفاع مطمئن و آرامش در آن، برای امنیت ملی کشور بسیار حائز اهمیت است تا جایی که ماموریت نیروهای مسلح در این استان ماموریتی ویژه محسوب می شود.

وی بیان کرد: حضور هیئت رئیسه و معاونان ستاد کل با هدف بررسی وضعیت استان خوزستان  از منظر تهدیدات، آسیب ها و عملکرد بخش های مختلف نیروهای مسلح است تا بتوانیم با همفکری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ارزیابی کاملی داشته و گزارش جامعی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارائه کنیم.

رئیس ستاد کل نیروی های مسلح در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد ناجا در خوزستان تصریح کرد: در گزارشی که ارائه شد تلاش های چشمگیر و حرکت روبه رشدی در فعالیت های نیروی انتظامی استان دیده می شود.

وی اظهار کرد: گزارش های اطلاعاتی حاکی است، عربستان سعودی و دشمنان با صرف هزینه های هنگفت سعی دارند از طریق فضای رسانه ای و مجازی، اعزام گروه های تروریستی، بزرگ نمایی مشکلات و سیاه نمایی، به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

سرلشکر باقری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به تصویب پلیس گمرک باید نیروی انتظامی حضور فعال تری در مبادی ورودی کالای قاچاق به خصوص در مبادی رسمی داشته باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: سال هاست که ارتقای آمادگی رزمی و به روز رسانی تجهیزات مرزبانی و دریابانی جزء اولویت ها بوده و مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در همه امور باید نتیجه گرا باشیم و در راستای بهبود، تامین و حفظ امنیت تلاش کنیم، گفت: بحمدالله در خوزستان شاهد هم افزایی خوبی بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، اطلاعات و استانداری و .. بودیم که می بایست این تعاملات روزبه روز افزایش یابد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این استان با توجه به تنوع قومی، فرهنگی، مشکلات اقلیمی و توطئه های درونی و بیرونی معاندان نیازمند تشکیل آفند اطلاعاتی است تا  توطئه های دشمنان را خنثی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار