شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبر داد:
مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سال گذشته اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبارات مشارکتی همراه بود.


رضا رضایی، در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان که پیش از ظهر امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با روی کار آمدن مدیریت جدید در سازمان نوسازی مدارس کشور، در حوزه تخصیص اعتبارات در کل کشور و به ویژه این استان رخ داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با۱۰۰ درصد تخصیص اعتبارات مشارکتی همراه بود، افزود: انشاالله امسال از نظر منابع اعتباری سال بهتری داشته باشیم هرچند که همه می دانیم دولت در خصوص منابع اعتباری و مالی مشکلات دارد فضای آموزشی و آموزش و پرورش در اولویت قرار می گیرد.

رضایی با بیان اینکه سال گذشته شاهد افزایش اعتبارات بودیم، بیان کرد: این اعتبارات۱۱۰ درصد رشد پیدا کرد و پیش بینی می کنیم تا مهر ماه امسال بیش از ۵۵۰ کلاس را به مرحله بهره برداری رسانده و تحویل داده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: در خصوص تجیهزات آموزشی نیز اتفاقات خوبی رخ می دهد و می توانیم بخشی از مدارس را که به تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، سرمایشی و گرمایشی نیاز دارند، تأمین کنیم.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار