اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
استاندار خوزستان گفت: تسهیلات کم بهره به میزان ۶۴ میلیارد تومان تا امروز برای آبادان و خرمشهر تخصیص یافته است همچنین کمک‌هایی در زمینه تامین زیرساخت‌های صنایع می‌کنیم تا شرایط اشتغال و تولید بهبود یابد.

نشست کارگروه رفع موانع تولید صنعتگران منطقه آزاد اروند روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با حضور فرمانداران آبادان و جمعی از مسئولان و صنعتگران در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست در گفتگو با خبرنگاران گفت: توفیق بود در اولین روز از ماه مبارک رمضان به دعوت منطقه آزاد اروند و فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر برای بررسی مشکلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر جلسه ای با صاحبان صنایع در این دو شهر برگزار شد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار بگیریم.

شریعتی افزود: مصوب شد ظرف یک ماه آینده کارگروهی توسط معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل صنعت و معدن و تجارت و اداره کل شهرک های صنعتی با همکاری منطقه آزاد اروند و اتاق بازرگانی تشکیل شود و مشکلات بنگاه ها یک به یک در آن مطرح و بررسی شود و تا دو ماه آینده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در آبادان و خرمشهر تشکیل خواهیم داد تا مصوبات و توافقات کارگروه تصویب و اجرایی شود و روند تولید در این دو شهرستان تسهیل شود.

شریعتی یادآور شد: جنوب خوزستان به عنوان حیاتی ترین شریان در حوزه بنگاه های کوچک و متوسط هست و شهرک های صنعتی فعالی در آن حضور دارند به همین جهت در این زمینه باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: جا دارد از حمایت ها و کمک های منطقه آزاد اروند در حوزه زیرساخت های آبادان و خرمشهر و همچنین حمایت هایی که از تولیدکنندگان در قالب مشارکت هایی که انجام می دهد صورت می‌دهد تشکر و قدردانی کنم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تسهیلات کم بهره به میزان 64 میلیارد تومان تا امروز برای آبادان و خرمشهر تخصیص یافته است همچنین کمک هایی در زمینه تامین زیرساخت های صنایع میکنیم تا شرایط اشتغال و تولید بهبود یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار