اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در جلسه تنظیم بازار استان که با حضور دکتر بحرینی مقدم معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شده گفت : اقلام صنفی و صنعتی تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش قیمت نخواهد داشت.

حسن زاده در این جلسه با بیان این مطلب گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمتی ، بازرسی ها و نظارت در سطح استان بیشتر خواهد شد و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت مراتب را به این سازمان و یا از طریق شماره تماس 124 انعکاس دهند.


مهندس حسن زاده افزود: اقلام مشمول طرح ضیافت شامل گوشت و مرغ منجمد ، برنج ، شکر و تخم مرغ است که در این خصوص استان خوزستان هیچ گونه کمبودی برای عرضه در بازار ندارد.

وی تصریح کرد: طی اردیبهشت ماه امسال 70 مورد بازرسی از کارخانجات انجام شده که منجر به تشکیل 5 پرونده به ارزش 247.800.000 ریال بوده است. مهندس حسن زاده همچنین از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات صنفی در تعزیرات حکومتی خبر داد .

مهندس حسن زاده افزود : با توجه به طرح های ملی و طرح ضیافت و مصوباتی که در راستای تنظیم بازار کشور داشته ایم مقرر شده هماهنگی های لازم برای تامین اقلام برای ماه مبارک رمضان صورت بگیرد و طی جلسات متعددی که صورت گرفته تامین گوشت گرم، مرغ، برنج و روغن از لحاظ کمی و کیفی و قیمت گذاری تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و خوشبختانه این اقلام به صورت کافی در انبار ها و سردخانه ها موجود است و نظارت کافی در این خصوص در نظر گرفته شده است .

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان اظهار کرد : در شبکه توزیع این اقلام هم در شهرستانها و هم در نقاط مختلف اهواز در دسترس می باشد و نظارت و پایش دقیق در خصوص توزیع این اقلام توسط بازرسی این سازمان با همکاری تعزیرات حکومتی انجام می گیرد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار