اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
در همین زمینه نگاهی داریم به روسای شوراهای شهر در چند شهر خوزستان.

شوشان : تقریبا چند هفته ای ست که شوراهای شهر در خوزستان دست به انتخاب های متعددی زده اند و هم ترکیب هیات رییسه شان مشخص شده و هم تکلیف شهردار و یا سرپرست. در همین زمینه نگاهی داریم به روسای شوراهای شهر در چند شهر خوزستان.

اهواز / علاسوند

به گزارش شوشان ، چندی پیش مراسم تحلیف اعضای شورای شهر اهواز با حضور مسئولان در فرمانداری برگزار شد. در این جلسه رامی علاسوند و زیبا صالح‌پور کاندیدای ریاست شورای اسلامی شهر شدند و بعد از رای گیری علاسوند با 12 رای به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد. ناجی سواری و هدایت ممبینی نیز کاندیدای نائب رئیس شورا بودند که در نهایت سواری با 11 رای برای این سمت منصوب شد. هوشنگ شیرمردی و کاظم سواری نیز پس از رای‌گیری به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

آبادان / بهشتی

همچنین در آبادان نیز فرشید بهشتی از میان اعضا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آبادان انتخاب و معرفی شد. شجاع زویدات نیز به عنوان نائب رئیس شورا برگزیده شد. عبدالحسین مکوندی نیز پس از رای‌گیری به عنوان سخنگو و خزانه‌دار، همچنین سمیرا کردی‌زاده و سید فیاض موسوی به‌عنوان منشی شورا معرفی شدند.

دزفول / آستی

در نخستین جلسه شورای دزفول هم حمید آستی با اکثریت آرا به عنوان رئیس و محمدحسن فضیلت‌پناه به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر دزفول انتخاب شدند. در این جلسه، سعید آیینه افروز به عنوان خزانه‌دار، ماندانا نوین به عنوان منشی و حسین گلستانباغ به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند. همچنین اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول در این جلسه رجبعلی فولادنژاد را تا انتخاب شهردار به عنوان سرپرست شهرداری دزفول انتخاب کردند.

شوشتر / سلطانیان

در شوشتر نیز غلام سلطانیان تنها عضو حاضر از شورای سوم در شورای چهارم شهر شوشتر با کسب 10 رای از 11 رای ماخوذه و سید محمدرضا حسینی مرعشی نیز با همین میزان رای به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر انتخاب شدند.

بر این اساس، غلام شاهمرادیان با کسب 11 رای به عنوان منشی و حمید جاگیر با کسب همین تعداد رای به عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر به مدت یکسال انتخاب شدند. نکته جالب توجه این مراسم این بود که برای هر سمت تنها یک کاندیدا اعلام آمادگی می‌کرد و تنها رای گیری برای درج در صورت‌جلسه مراسم انجام شد و رقابتی بین اعضا برای تصدی سمت‌های مختلف موجود در هیئت رئیسه در جلسه تحلیف انجام نشد.

گتوند / نظری

در آیین انتخابات هیئت رئیسه، علی‌نظری رئیس شورای اسلامی شهر گتوند شد و شورای اسلامی این شهر رسما کار خود را آغاز کرد. اعضای شورای اسلامی شهر گتوند در دوره چهارم هفت نفر است و این افراد همگی در مراسم تحلیف و انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر گتوند حضور داشتند. همچنین مراسم تحلیف شوراهای چهار شهر دیگر شامل صالح‌شهر، جنت مکان، ترکالکی و سماله نیز همزمان انجام شد و فعالیت شوراهای دوره چهارم شهرهای مذکور نیز آغاز شد.

دارخوین/ آلبوبالدی

شورای دارخوین نیز آرای خود را به محسن آلبوبالدی به عنوان رئیس شورا دادند. همچنین یعقوب آلبوبالدی نیز به عنوان نایب رئیس شورای شهر دارخوین انتخاب شد. حاتم مهدی‌فر نیز به عنوان منشی و امیر جاسمی به عنوان خزانه‌دار شورای شهر دارخوین انتخاب شدند.در این جلسه همچنین به دلیل استعفای شهردار، نصر خالدی به عنوان سرپرست شهرداری دارخوین انتخاب شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار