اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان میان شرکت های آب و فاضلاب روستایی کشور موفق به کسب رتبه دوم رشد بهبود راندمان مصرف انرژی شد.
معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان این مطلب افزود: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و بحران های آبی و برقی که هر ساله جدی تر و رو به افزایش است، برنامه ریزی های دقیق و جدی در زمینه صرفه جویی در مصرف برق در کنار سایر حوزه ها مد نظر قرار گرفت.

علیداد کیانی ادامه داد: رعایت و صرفه جویی مصرف برق از محیط اداری تا تاسیسات آبرسانی با صدور ابلاغیه و در قالب آموزش و اطلاع رسانی از سال 1395 آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: هدف از صرفه جویی در مصرف برق در راستای شرایط نا مطلوب و بحرانی آب و برق در سطح کشور بویژه در استان خوزستان بوده است.

کیانی با اشاره به برنامه ریزی ها و سایر اقدامات انجام شده توسط همکاران پر تلاش حوزه معاونت بهره برداری در خصوص صرفه جویی در مصرف برق اظهار کرد: کاهش جریان راکتیو با نصب میکرو خازن در تاسیسات شهید کشتکار ( این طرح برای اولین بار در سطح تاسیسات آبرسانی در سطح کشور انجام شد) تعمیر و سرویس بیش از 40 تابلو برق، تعویض کابل های فرسوده و مستهلک درون چاهی، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع ایمنی در برق و عیب یابی تجهیزات برقی، انجام سرویس به موقع ترانسفورماتور های تاسیسات و مدیریت خاموشی در مواقع بحرانی از مهمترین اقداماتی است که انجام شده و همچنان ادامه دارد.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در راستای بهبود راندمان انرژی تاسیسات آب و فاضلاب تحت پوشش و بر اساس ارزیابی حوزه معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب رتبه دوم رشد بهبود راندمان مصرف انرژی در سطح آبفاروستایی های کشور شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار