اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
پنج نفر از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی ماموران در این عملیات ها دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
هفت تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور کشف شد.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: پنج نفر از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی ماموران در این عملیات ها دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: متاسفانه مافیای واردکننده مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای استفاده می کنند و با داشتن سلاح های سبک و نیمه سبک و مواد منفجره دنبال رسیدن به خواسته های سودجویانه خود هستند.

وی با تاکید بر جلوگیری از ترددهای غیرمجاز مرزی در سیستان و بلوچستان گفت: امسال پیگیری های خوبی در این رابطه انجام شده و همچنان انسداد و کنترل مرز با هدف مقابله با قاچاق انسان و ورود اتباع غیرمجاز با قوت در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناجا افزود: در زمینه برقراری نظم و امنیت اقدامات شایسته ای در سیستان و بلوچستان انجام شده به طوری که این نقطه از ایران اسلامی جزو استان های امن در کشور شناخته می شود.

سردار اشتری تصریح کرد: با همکاری خوب مردم امیدواریم در اجرای ماموریت های خود موفق باشیم و نتیجه همه اقدامات ارتقای امنیت، آسایش و آرامش مردم باشد.

وی افزود: در هر سفر به استان های مرزی به ویژه جنوب شرق آمادگی لازم در میان نیروهای انتظامی و مرزبانی مشاهده می شود، اکنون وضعیت در مرزهای این استان بسیار خوب است.

** پیگیری برای آزادی مرزبان ربوده شده در حال انجام است

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای آزادی مرزبان ربوده شده اظهار داشت: اقدامات لازم برای آزادی سعید براتی مرزبان ربوده شده ایرانی از طریق وزارت امورخارجه و کشور پاکستان انجام شده است.

به گزارش ایرنا 6 اردیبهشت ماه سال 96 ماموران انتظامی هنگ مرزی میرجاوه با اشرار درگیر شدند و متأسفانه در این درگیری، شماری از مأموران نیروی انتظامی مجروح و تعدادی نیز به شهادت رسیدند.

در این درگیری یکی از سربازان وظیفه مرزبانی توسط اشرار ربوده شد که بنا بر گزارشات مطرح شده، وی را به خاک پاکستان منتقل کردند.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی، دستگاههای امنیتی و نظامی پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم بزودی بتوانیم خبرهای خوبی به خانواده این مرزبان بدهیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با اهداف سفر خود به سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین اولویت ما در این سفر بازدید از پاسگاههای مرزی و عرض خداقوت به نیروهای مرزبانی بود همچنین شب گذشته نشستی با عشایر و طوایف میرجاوه داشتیم و وضعیت مرزبانی را بررسی کردیم.

سردار اشتری تصریح کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان با وضعیت خوب و روحیه عالی آماده حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: بخشی از نیازمندی مرزبانان سیستان و بلوچستان تجهیزات است که در برنامه های سالجاری تا چند ماه آینده این تجهیزات در اختیار مرزبانان قرار می گیرد.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا روز گذشته با هدف بررسی وضعیت مرزها و حضور در نشست های مختلف وارد سیستان و بلوچستان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار