اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:
سردار حیدر عباس زاده گفت: 2 سارق مسلح که 23 فقره سرقت مسلحانه داشته اند در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان و شهرستان شوش دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه به صورت باندی در نقاط مختلف استان خوزستان، انجام تدابیر عملیاتی برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اظهار داشت: تیم های ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با روش های نوین کشف جرم برای به دام انداختن سارقان به تشکیل شد که در این راستا ماموران انتظامی یکی از اعضای این باند را در شهرستان شوش شناسایی و برای دستگیری وی اقدام کردند.

سردار عباس زاده افزود: سارق مذکور در تعقیب و گریزی در محاصره گلیس قرار گرفت که وی بجای تسلیم شدن به درگیری با ماموران پرداخت که در این راستا به ضرب گلوله ماموران پلیس از پای در آمد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف شد، تصریح کرد: سر کرده باند سارقان مسلح به همراه همدستش در عملیاتی دیگر در شهرستان اهواز دستگیر که در تحقیقات پلیس به 22 فقره سرقت مسلحانه در نقاط مختلف استان خوزستان اعتراف کردند.

وی گفت: در این عملیات سه دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار